Gå til innhold

Hva er det diggeste spillvåpenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sverdet til Black Swordman/Guts i Berserk anime, Dostovel fra Goldeneye 64-en i hver hånd-

FAMAS fra Metal Gear Solid.

Endret av snake1mi
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mye å velge mellom, så tar noen favoritter jeg.

HL2 - Revolveren - Er så insane tilfredsstillende. Et ord, fantastisk.

magnum.gif

Halo1 - Pistol - Viktigste grunnen til at Halo 1 gjorde så stor suksess, og at Halo 2 ikke ble like bra.

m6d_assault_pistol_mini.jpg

Omtrent alle spill (utenom grufulle Halo 2 haglen) - Shotgun (representert av den fantastiske Halo 1 haglen)

Shotgun.jpeg

Skal jeg velge et tar jeg Halo 1 pistolen, siden det er den som definerer hele spillet og gjør det til den klassikeren det er. Ellers er ingenting artigere enn å finne en shotgun nesten uansett spill.

Redigert for skrivefeil

Endret av Zlimy
Skrevet (endret)

Synes Hagla i halo 2 var ganske digg jeg... Det som var ganske dumt med alle våpna i 2'ern var at de nedgraderte ammokapasiteten...

EDIT: Yay, innlegg 500!

Endret av Acolyt3
Skrevet

Vet ikke om du har spilt Halo 1, men iforhold til Halo 1 haglen er H2 haglen en liten tragedie, ihvertfall online. Det er ikke tilfeldig at den kalles hostgun. :p

Men på en måte passer den jo til Halo2 sin relativt noobifiserte stil med highspeed closecombat aimfest.

Skrevet
Vet ikke om du har spilt Halo 1, men iforhold til Halo 1 haglen er H2 haglen en liten tragedie, ihvertfall online. Det er ikke tilfeldig at den kalles hostgun. :p

Men på en måte passer den jo til Halo2 sin relativt noobifiserte stil med highspeed closecombat aimfest.

Jeg EIER halo 1 og 2, og jeg synes at kraften er utrolig nedsatt ja, men hagla i halo 2 er god nok... :whistle:

Skrevet

Gravitygun i HL2 etter at du mister alle de andre våpnene, da den er blå.

og revolveren i HL2 er digg, men så få skudd at jeg aldri tørs å bruke den i tilfelle jeg får bruk for den. den funker bedre som sniper enn snipergeværet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...