Gå til innhold

Hva er det diggeste spillvåpenet?


Anbefalte innlegg

Railgun i quake 2. Quake 3-railgunnen er helt ok den også, men den mangler liksom litt av den ekstreme kraften som er i quake 2. Den tar like mye skade av fienden (100), men i quake 2 var den bare så mye mer brutal. Ellers er jeg også en fan av chaingunnen i quake 2, ser den ble nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skuffende at ingen har nevnt 2x deagle :love:  i max payne med slow mo. det er bare fett å kaste seg rundt et hjørne og plante noen skudd i pannen på de uvitende skurkene :w00t:

liker bedre å gjøre det med sniper rifle. da får jeg bullet mode. st skudd mitt i hode :p

Endret av K9
Lenke til kommentar

carsomyrplus6.jpg

Første gang jeg spilte gjennom spillet ergret jeg meg grønn når jeg fant dette sverdet og ikke hadde noen gode characters. Så når jeg spilte spillet for andre gang laget jeg meg en paladin kun for å finne og bruke dette sverdet. Men når jeg spilte det andre gangen, fant jeg alle bitene av the equalizer. Men seff hadde jeg ingen nøytrale characters.

 

Så tredje gangen spilte jeg som neutral. :!:

Lenke til kommentar
Men Ak-47en i Goldeneye er jo også ganske fin da.

Klassiker :love:

er enig i det. et av mine yndlingsvåpen på goldeneye

Goldeneye var det spillet med desidert best gameplay på N64. Husker tilbake i riktig gode gamledager da man kunne sitte sammen med venner og spille multiplayer i 5-6 timer i strekk. :love: (kanskje litt off topic...)

Endret av Jekyll
Lenke til kommentar
Men Ak-47en i Goldeneye er jo også ganske fin da.

Klassiker :love:

er enig i det. et av mine yndlingsvåpen på goldeneye

Goldeneye var det spillet med desidert best gameplay på N64. Husker tilbake i riktig gode gamledager da man kunne sitte sammen med venner og spille multiplayer i 5-6 timer i strekk. :love: (kanskje litt off topic...)

Skal jeg lage en tråd der vi kan mimre over gamle GoldenEye opplevelser?

Lenke til kommentar
Men Ak-47en i Goldeneye er jo også ganske fin da.

Klassiker :love:

er enig i det. et av mine yndlingsvåpen på goldeneye

Goldeneye var det spillet med desidert best gameplay på N64. Husker tilbake i riktig gode gamledager da man kunne sitte sammen med venner og spille multiplayer i 5-6 timer i strekk. :love: (kanskje litt off topic...)

Skal jeg lage en tråd der vi kan mimre over gamle GoldenEye opplevelser?

Det er en god ide! tenker faktisk at jeg skal finne frem N64en og Goldeneye igjen! :yes:

Lenke til kommentar
Diggeste var jo Klubb i Goldeneye da...

 

 

 

... not

Haha som jeg hatet det våpenet! Selv med to var det jo som å kaste snøball på en tanks.

Klubben er jo ganske bra da... hvis du står på en halvmeters hold og plaffer løs rett i hodet på motstanderen. så kan det hende at det gjør litt utslag... :p

Endret av Jekyll
Lenke til kommentar
Diggeste var jo Klubb i Goldeneye da...

 

 

 

... not

Haha som jeg hatet det våpenet! Selv med to var det jo som å kaste snøball på en tanks.

Klubben er jo ganske bra da... hvis du står på en halvmeters hold og plaffer løs rett i hodet på motstanderen. så kan det hende at det gjør litt utslag... :p

Tror de mente Klobben ("Automatvåpenet" som skjøt like kjapt som en pistol og brukte et helt magasin på å drepe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...