Gå til innhold

Finnes K750i på lager noe sted?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte meg en k750i på telebutikken i tr.heim igår å de hadd maaaange igjen å telehuset på mercur senteret skulle få inn 42 telefoner iløpet av uka.. så det snakket i at det ikke kommer inn telefoner er bare tøv.. btw så var ikke min operatørlåst... ble litt sjokkert da jeg puttet mitt sense sim kort i telefonen og ingenting tydet på at den ikke ville ha det i det hele tatt=)

 

så nå har min kjære lillebror fått seg mytalk og jeg har en ulåst k750i med telenor dekning og sense abbb til 1298,-

 

 

 

TELEBUTIKKEN :thumbup:

Lenke til kommentar
kjøpte meg en k750i på telebutikken i tr.heim igår å de hadd maaaange igjen å telehuset på mercur senteret skulle få inn 42 telefoner iløpet av uka.. så det snakket i at det ikke kommer inn telefoner er bare tøv.. btw så var ikke min operatørlåst... ble litt sjokkert da jeg puttet mitt sense sim kort i telefonen og ingenting tydet på at den ikke ville ha det i det hele tatt=)

 

så nå har min kjære lillebror fått seg mytalk og jeg har en ulåst k750i med telenor dekning og sense abbb til 1298,-

 

 

 

TELEBUTIKKEN :thumbup:

Det eneste som var dumt med det er at sense er veldig dårlig , men good job mate :thumbup:

Lenke til kommentar
Men da må du legge til alt det du ringer for i 12 måneder.

Det blir vel litt feil. Greit nok å legge til de faste utgiftene, men variable utgifter for bruk vil man jo ha uansett om man har binding eller ikke, men mindre man kjøper telefonen for å ha den til pynt.

Lenke til kommentar

Det blir vel litt feil. Greit nok å legge til de faste utgiftene, men variable utgifter for bruk vil man jo ha uansett om man har binding eller ikke.

Med mitt ringemønster er Tele2 Ch og Chess KO ca 5000 kr i året billigere enn Privat+.

Da er det vanskelig å sette opp et regnestykke der det lønner seg med bindingstid hos TNM eller NC.

Heldigvis er jeg medeier i et firma som har avtale med TNM og som har fastmonterte mobiler som kan bindes fra tid til annen :D

Lenke til kommentar
Burde jeg vente med å kjøpe denne på telebutikken i morgen som jeg har holdt av? Og heller kjøpe den på en annn butikk når den kommer , telebutikken viste ikke om dette kullet som de fikk lever(VELDIG FÅ) var fikset.

Er jo bare en softwarebug, det følger med datakabel for flashing av firmwaren.

Tja. Sony har jo varslet om at de vil oppgradere K750i-modellen hardwaremessig når de har fått solgt unna det første lageret sitt. Blant annet innebærer det nye CCD-brikker. På itavisen skrev de at det vil skje i juli/august.

 

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235

Lenke til kommentar
Burde jeg vente med å kjøpe denne på telebutikken i morgen som jeg har holdt av? Og heller kjøpe den på en annn butikk når den kommer , telebutikken viste ikke om dette kullet som de fikk lever(VELDIG FÅ) var fikset.

Er jo bare en softwarebug, det følger med datakabel for flashing av firmwaren.

Tja. Sony har jo varslet om at de vil oppgradere K750i-modellen hardwaremessig når de har fått solgt unna det første lageret sitt. Blant annet innebærer det nye CCD-brikker. På itavisen skrev de at det vil skje i juli/august.

 

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306235

CHEAP :nei:

Lenke til kommentar

Jeg har funnet et sted hvor de har to stk igjen. Men er litt skeptisk, syns å huske at jeg har hørt at noen butikker ikke har varene på lager, men sier det, slik at folk bestiller.

 

Og så, hvordan var det igjen om denne mobilen ikke funker. Må jeg sende den til stedet hvor jeg kjøpte den eller kan jeg gå på Mobilverkstedet i Bergen f.eks?

Lenke til kommentar
Noen som vet når et nytt parti med K750i kommer til Norge?

 

Er utsolgt overalt... :no:

Telebutikken fikk akkurat inn et nytt parti med oppdatert programvare. Vet ikke om nettbutikken fikk det da. (Har sluttet, så jeg får vel lov til å opplyse om dette, Arehei?)

Ikke på Ski.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...