Gå til innhold

Camshell telefon som ikke "alle" har!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia 6260 fikk -- svært velfortjent -- karakteren 1 i design her på amobil.no, kan knappest anbefales.

Der har vi vel grunnen til at ingen andre har den :!:

 

Men SE Z1010 er ikke så mye penere av den grunn. Men har ikke sett mange av den. Men er jo 3G... så kan jo leke deg med det ;)

Lenke til kommentar

Panasonic X700.

Har den selv, ikke sett noen andre med denne telefonen. Det er symbian OS, Blåtann, IR og plass til minnekort (jeg har 256MB på den). Kjekt design og har de fleste funksjonene en trenger. Eneste jeg har å utsette på den er at den er tregere enn mobiler uten Symbian. :hmm:

Lenke til kommentar
Den er jo litt stor og klumpete (ca. på størrelse med Z600).

Jeg ahr selv en Z600 og den ser litt stor og klumpete ut, men når du har den i lommen så føles den ikke så veldig stor. Det er min erfaring med den telefonen og kanskje du har en annen mening om hva som er stort og klumpete, men jeg begynner å bli lei av folk så kaller den mobilen for stor og klumpete(kanskje slegge) bare fordi de har sett den en gang. :ermm:

Lenke til kommentar
Ja, jeg tror nok at Z1010 er en kamskjell mobil ikke alle har. Den er jo litt stor og klumpete (ca. på størrelse med Z600).

Z600 - 90 x 48 x 28 mm, 110 gram

Z1010 - 98.5 x 54.5 x 29 mm, 144 gram

 

Så Z1010 er en del større, pluss at den veier ganske mye mer.

Kansje litt dårlig eksempel? :whistle:

 

Uansett, det jeg vil si er at uansett hvilken klapptelefon du kjøper, vi du garantert blir vant til størrelsen. Selv har jeg en LG T5100, og jeg får ofte kommentarer om hvor stor den er. Men selv syns jeg den er akkurat passe. Sitter godt i hånden osv.

Men noen mobiler (bl.a. Nokia 6260) er veldig firkantet, som gjør at den er vond å holde for mange.

 

Men dessverre er det ofte slik at hvis du skal ha en mobil som ikke så mange har, koster den som regel en del, og ofte har et litt sært design (som man enten hater eller elsker). Eksempel på dette er Motorola RAZR V3.

Ville styrt unna klapptelefonene til Samsung, som så og si er å se overalt. :no:

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Nope, ikke så mange som har 6260 :)

 

Men sammen med den i mobilsøket kom også Nokia 6170, er litt fler som har den, men den er slettes intet dårlig valg :)

 

Tremenningen min har en slik, og han er veldig fornøyd med den :)

 

Btw, tremenningen min nektet først å skaffe seg mobil, så det sier kanskje noe at den første han kjøpte var 6170 ;)

Lenke til kommentar

Hva med Samsung P510? Den er det ikke mange som har. Jeg har ihvertfall ikke sett mange med den. Faktisk ingen. Den er clamshell, under 2500 kr, 65000 fargers TFT-skjerm (128x160 tror jeg) og infrarød.

 

EDIT: Beklager. Den ligger nok nærmere 3000 kr.

Endret av john7936
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nokia 6260 fikk -- svært velfortjent -- karakteren 1 i design her på amobil.no, kan knappest anbefales.

Der har vi vel grunnen til at ingen andre har den :!:

 

Men SE Z1010 er ikke så mye penere av den grunn. Men har ikke sett mange av den. Men er jo 3G... så kan jo leke deg med det ;)

design har ikke bare med utseende å gjøre, også med utforming av taster osv..

 

Synes ikke z1010 er så mye penere enn 6260 akkurat :p har aldri vært noe fan av sånne telefoner uansett i grunn.. men synes faktisk N6170 ser råkul ut.. pluss at den har bra skjerm og nydelige taster.. kanskje den kunne være noe for deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...