Gå til innhold

Hvilke priest talents


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

shadow vist du vil lvl'e fortest mulig.

Anbefaler å begynne med spirit tap til å begynne med, så får du se deg litt frem selv i shadow. Du må også få improved shield fra disc. dette er en veldig viktig spell.

 

Ettertraktet er du uansett hvilken spec.

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Du må specce slik som du syntes det er gøy å spille. Jeg er selv prest, og har eksprimentert litt med forskjellige build, og har funnet ut at både shadow og discipline funker utrolig bra til både instance og pvp. Å si at en shadowpriest er for dårlig til å heale i strat/scholo/diremaul osv er bare bullcrap. Du kan klare hva som helst (nesten) som shadowpriest og det samme som disc/holy.

 

edit: et must at du har minst 10 poeng i discipline for å få improve sheild + fortitude.

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Nightkeeper: en disc/holy specca priest gjør det vel så bra som en shadowpriest i pvp, men er enig i at shadow eier en healingspecca priest til grinding.

Uenig, en Disc / Holy suger i PvP imo....de gjør dårlig damamage med Mind Blast, har ikke Mind Flay, og heller ikke improved SW:P...+ at Shadow har Darkness (Mer shadowDmg) og Shadowform...noe som gjør at det eier hardt...

 

I tillegg må man ha Unbreakable will, Improved PWS og PWF fra Disc treet..

Lenke til kommentar
Nightkeeper: en disc/holy specca priest gjør det vel så bra som en shadowpriest i pvp, men er enig i at shadow eier en healingspecca priest til grinding.

Uenig, en Disc / Holy suger i PvP imo....de gjør dårlig damamage med Mind Blast, har ikke Mind Flay, og heller ikke improved SW:P...+ at Shadow har Darkness (Mer shadowDmg) og Shadowform...noe som gjør at det eier hardt...

 

I tillegg må man ha Unbreakable will, Improved PWS og PWF fra Disc treet..

gå holy i mass pvp :p .

alle liker healing :)

Lenke til kommentar

En disc/holy specca priest er dobbelt så seig som en shadowpriest, vi dreper ikke fort men vi kan drepe jævlig effektivt. Ja shadowpriest er bra til å nuke og få mye dps gjennom SW:P, mindblast og mind flay. Folk kan dø på en fear hvis de ikke får brutt den, det gjør at shadowpriest er imba, men om du kan spille disc/holy priest så er det utrolig effektivt.

Lenke til kommentar
hmm, tror jeg kommer til å gå discipline og shadow da? virker mest fett.

Nei, gå Shadow / Disc...det er er best! Det ruler i PvE og er meget bra i PvP....

 

Lykke til med grindingen hvis du ikke går Shadow..

 

Har en knallbuild som jeg kan gi deg...

vel, han skal jo gå shadow som han skrev selv da...

Lenke til kommentar
hmm, tror jeg kommer til å gå discipline og shadow da? virker mest fett.

Nei, gå Shadow / Disc...det er er best! Det ruler i PvE og er meget bra i PvP....

 

Lykke til med grindingen hvis du ikke går Shadow..

 

Har en knallbuild som jeg kan gi deg...

vel, han skal jo gå shadow som han skrev selv da...

Full Disc og litt shadow? Det var slik jeg forstod det..

Lenke til kommentar

sry at jeg ikke har lest over... svarer bare på spørsmålet :

 

med priest er det lurt å kjøre en shadowbuild til lvl 55 og derpå gå over til holy/disc og gjør deg klar for healing i brs/scholo/molten core osv (endgame priest er ikke så kjekt... vist ma ikke liker å se andre drepe da)

Lenke til kommentar
sry at jeg ikke har lest over... svarer bare på spørsmålet :

 

med priest er det lurt å kjøre en shadowbuild til lvl 55 og derpå gå over til holy/disc og gjør deg klar for healing i brs/scholo/molten core osv (endgame priest er ikke så kjekt... vist ma ikke liker å se andre drepe da)

Kjør til lvl 60....

Lenke til kommentar

joa 60 er mulig det og da... men når du skal til brs... 56+ er det kjekt med en holy priest .... Veldig kjekt faktisk.... forsåvidt har jeg sett holypriests i flere lvl 60 instancer, alt fra 53+... er du shadowpriest må du vente med store instancer.... enkelt og greit...

Endret av Evolithic
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er prestens jobb i instancer å heale, ikke gjøre damage i det hele tatt, derfor er det meget lurt å gå holy/disc, MEN som sagt tidligere i denne tråden er ikke en holy prest veldig god til å gå alene. Til det mangler de litt for mange gode offensive spells.

 

For å levle fort, kan jeg da altså anbefalle å putte dine talents i shadow, frem til lvl 40, da kan du tenke på om du vil investere ekstra i pw:f og pw:s og du kan bruke noen poeng i disc treet til dette.

 

Se gjennom alle talentene før du putter noen poeng i det hele tatt, se hvilke spells de forbedrer, på den måten lager du din egen build, som forbedrer de spellsa du føler du trenger.

 

End game talent-tre er en helt annen diskusjon, da du først må finne ut hvilken rolle du vil ha/guildet ditt vil ha deg til i et raid på f.eks onyxia.

 

Slik det ligger an nå er en disc prest manaseig, altså han er flink til å holde på mana og regenererer denne raskt, en holy-prest har størst healingspells som tar kortere tid å kaste og bruker mindre mana, mens en shadowprest fungerer som en liksommage/sec.healer.

Endret av Zamoht
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...