Gå til innhold

Trenger de_aztec tacs!


Anbefalte innlegg

Taktikkene trenger ikke å være så avanserte i utgangspunktet, så lenge den blir utført med bra timing og fornuftig bruk av nades.

Det er sant, timing og nades er det viktigste elementet i clan spilling i cs. Får du til dette skikkelig, skal du se det går bra ;) Kommunikasjon er da også veldig viktig, for at timingen skal stemme. Alltid fortell hverandre hvor på mappet dere er, hva dere gjør og om dere ser noen og slikt ;)

 

Edit: La til et ord...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det som er viktig når du skal spille cup, er å vite hvilke maps som spilles!

Så istedet for å melde dere på en cup med total random taccs. så anbefaler jeg dere å pracce. tjah.. ca. 4-5 timer i uka på. hvis du spiller seriøst.. :yes:

 

Men med de hitbox'ne som er i CS:S og de totalt random oppfucka mapsa, så er jo taccs. helt random omtrent.. :thumbdown:

 

BTW: det heter AWM = Artic Warfare Magnum, ikke Artic Warfare Police... det høres jo totalt fucka ut.. :p

 

MadCow :tease:

Endret av Mr.MadCow
Lenke til kommentar
ZeZaR: Det heter Artic Warfare Police

Er du stein?

1. Jeg sa screw den diskusjonen ang. AWM her, ødelegger tråden helt (Se hva som skjedde).

2. Du tar så feil at det må være flaut å være deg akkurat nå

3. Har du noen taccs å komme med så post dem, hvis ikke ser jeg ingen grunn til at du skal reply-e her =)

gl

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det som er viktig når du skal spille cup, er å vite hvilke maps som spilles!

Så istedet for å melde dere på en cup med total random taccs. så anbefaler jeg dere å pracce. tjah.. ca. 4-5 timer i uka på. hvis du spiller seriøst.. :yes:

 

Men med de hitbox'ne som er i CS:S og de totalt random oppfucka mapsa, så er jo taccs. helt random omtrent.. :thumbdown:

 

BTW: det heter AWM = Artic Warfare Magnum, ikke Artic Warfare Police... det høres jo totalt fucka ut.. :p

 

MadCow :tease:

VI gjør det. men aztec er veldig ct-map i 5on5...

 

edit:

Og på våres server (tickrate 100) med de rette settingsne så er hitboxene bra. (cl_nterp 0.01 og cl_interpolate 0)

Lenke til kommentar
Og? Poenget?

Valve har ikke oppdatert det enda, trykk "b" i buyzone så ser du =)

 

 

Tips; Dersom dere taper første runde, ha alle (dere går eko liksom) på bombeplassen nærmest CT spawn. De fleste Anti-ekoene kjøres mot den bombsiten =)

Og de kommer heller aldri til å oppdatere det heller, de jobber ikke med 1.6 lengre.

 

I buyzone heter den "magnum sniper rifle". Noe som vil bli MSR.

Lenke til kommentar

Hvorfor oppdaterer de det ikke lenger? like dumt osm at Microsoft ikke skal oppdatere Win2k lenger..

 

OnTopic, Det beste er å holde seg litt tilbake, passe seg for trappa og noen gå hengebrua..

 

Har faktisk klart en gang og rushe over brua med Para'n, sette meg bak steina, latt terrorene løpe litt forbi, og peisa de med Para'n :wee:

 

Og ja, taccs er ikke min store styrke BTW.. :blush:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det som er viktig når du skal spille cup, er å vite hvilke maps som spilles!

Så istedet for å melde dere på en cup med total random taccs. så anbefaler jeg dere å pracce. tjah.. ca. 4-5 timer i uka på. hvis du spiller seriøst..  :yes:

 

Men med de hitbox'ne som er i CS:S og de totalt random oppfucka mapsa, så er jo taccs. helt random omtrent.. :thumbdown:

 

BTW: det heter AWM = Artic Warfare Magnum, ikke Artic Warfare Police... det høres jo totalt fucka ut.. :p

 

MadCow  :tease:

VI gjør det. men aztec er veldig ct-map i 5on5...

 

edit:

Og på våres server (tickrate 100) med de rette settingsne så er hitboxene bra. (cl_nterp 0.01 og cl_interpolate 0)

Stemmer det. Viss du har på cl_interp 0.01 og cl_interpolate 0 så blir hitboxen fikset. Men har du sitt CPL GUI`en for Source trådstarter ? I den så er interpolate 1 på :S Gå på CPL forumet å bla ned til Counter-Strike så står det "CSS GUI released" der kan du lese alle settingsene som blir brukt.

Endret av Kydland
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

En annen er rush bro, da går en under og plukker evt. folk som kommer der. Da er det viktig å ha en AWm som er flinkn som tar ut AWm-en i brohus =)

 

Du er flink når det gjelder taccs, du? Den der var jo uhyre avansert, ala "Hey e kan en taktikk i spelet counter-strike på bana de_dust2. Halloen folkens, 2 cat 3 lang så storma vi b2 å planta og vinne runda. okok?" Det heter forresten AWP !

det heter ikke AWP din tullball, det heter AWM slutt å klag visst du ikke vet det selv.

 

EN anna god tacc som Terror e bare å chille litt i brorom og i lobbyen, prøv å pluss så mangen så mulig og rush til slutt der dere har plukka 1 - 3 stk :)

Lenke til kommentar

EN anna god tacc som Terror e bare å chille litt i brorom og i lobbyen, prøv å pluss så mangen så mulig og rush til slutt der dere har plukka 1 - 3 stk :)

Nei. Det er ikke en god tacc. Holder ct's defensivt der, kan du ikke plukke dem. Skal du bare vente til runden går ut da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...