Gå til innhold

Serious Sam kommer tilbake til høsten!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har tenkt å forhåndsbestille spillet på gamesmix, og der står det at release datoen er 21/11..

Stemmer det? :)

Bah, på play.com står det 14/10

Vil nok stole mer på Gamesmix enn Play når det kommer til spill-release. Sjekk her på Gamer også da. :)

BTW: SPillet vil bli billig. I USA blir helprisen på $30! :w00t:

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vekker opp denne tråden igjen jeg. Har noe ny info, en demo av Serious Sam II vil snart være ute!

Ja, det er faktisk muligens bare noen få dager igjen! Desverre har jeg ingen sikker kilde, men dere får nå bare følge med, så skal dere se at den dukker opp etter hvert. :)

Skrevet

isåfall håper jeg de kaster de ballene.. Eller at de springer mot deg og hopper inn i deg med skulderen..

SS er jo ikke realistisk i det heletatt, men jeg vil tro at 2'ern går vekk ifra skikkelige monstere. Bare fantasiløse mutanter av noe slag :p

Skrevet
isåfall håper jeg de kaster de ballene.. Eller at de springer mot deg og hopper inn i deg med skulderen..

SS er jo ikke realistisk i det heletatt, men jeg vil tro at 2'ern går vekk ifra skikkelige monstere. Bare fantasiløse mutanter av noe slag :p

Vi får gjensyn med mange av de gamle monstrene også, Stein Åge. Blant annet skjelett-folkene (som jeg haaaaater!) og folkene som løper og roper i ett sett! :)

Skrevet

Ikke så aller værst demo da. Kommer sikkert til å like fullversjonen. Demoen hadde fremdeles noe av den gode gamle SS følelsen, det var jo bra. Skulle gjerne ha likt en lengre demo da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...