Gå til innhold

Serious Sam kommer tilbake til høsten!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette visste sikkert en del av dere fra før, men det er nok en god del støff som Gamespy har skrevet om i sin sniktitt, som dere ikke visste om fra før!

Croteam, som utviklet de forrige Serious Sam spillene, står også bak dette, noe som betyr at vi får enda flere lattermilde våpen som skal brukes til å sprenge vekk over 40 nye stygginger og enda større bosser i mange flere nydelige settings.

Men i tillegg til flere våpen, flere fiender, flere steder og mye bedre grafikk, får vi også en del helt nye ting!

Denne gangen får vi kjøretøy og mange flere planeter som skal ryddes! (les artikkelen for mer info)

COOP vil vi selvfølgelig få prøve igjen. :)

Utviklingen av spillet har foregått siden 2002, og spillet er planlagt å komme ut allerede denne høsten!

Gleder meg til å se hvordan de forskjellige våpnene og kjøretøyene fungerer. :devil:

Dette hørtes dessuten også velkomment ut:

2K Games also promises more memorable bosses, and told us the developers are aiming to break two videogame records with Serious Sam II: the most enemies on screen at a single time, and the biggest boss ever. As we were told, if you thought the final boss in Serious Sam was huge, expect that to be the size of the enemies BEFORE the final boss in SSII.

For mer info kan dere også sjekke ut følgende sider:

spillet's hjemmeside

den offisielle fan-siden

(takker for linker, Steina, som jeg ikke prøver å ta all æren fra). :)

Serious Sam II blir utgitt for både PC og Xbox.

EDIT: Her kan dere se en mengde screenshots: Teh-Pinky_Linky! :yes:

EDIT: Legger til enda flere screens, her. :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir så sykt digg :!: spillt SS siden jeg var 10 år gammel og selv om jeg er litt eldre nå, så syns jeg fortsatt det er like skøy ^^

Skrevet

dette kan bli bra, husker vi hadde en del morro med 1'ern tror jeg det var, på lan.

Selvmord folk - "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!"

Sam - "AAAAAAAAAAAAAAH!!!!.....yourself"

eller noe, var ikke til å unngå å le da synes jeg :)

Skrevet (endret)

Har lagt til en god del fete screens i første post nå. Sjekk dem ut! :thumbup:

Vi ser jo blant annet her at helt vanlige fiender kommer til å bli betydelig større i SS2 enn i de to forgjengerne (sammenlign ape-folkene med han normal-size fyren på vesntresiden):

serious-sam-ii-20050701105522869.jpg

Gjensyn med gamle fiender får vi også:

Her er en av de stygge skorpion-lignende vesnene fra de to første spillene, dog relativt mye forbedret:

serious-sam-ii-20050628003837448.jpg

Kjøretøy! yeah, baby!

serious-sam-ii-20050628003852963.jpg

Endret av MeTa][iC
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...