Bertelsen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Har meget lyst å anskaffe meg en joystick og et fly spill. Men vet ikke om så mange fly spill, vet om microsoft sine, eller er jeg helt blank. Kan dere gi noen tips? Savner de gamle jagerfly spillene.
hansol123 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 lock on modern air combt? lomac. x-plane flight simulator 2002/2004 osv husker ikke flere nå
Shotgun Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 IL2 og Pacific Fighters, er spillene for deg. Ser at du savner gamle jagerfly-spill. IL2 går det an å få til en billig penge også. Har sett det nede i 99 kroner. Fordelen med dette spillet, er at det er hundrevis av nye fly og skins å laste ned. Graden av realisme er også justerbar, slik at man kan få det slik man ønsker. Etter min mening, så er dette et av de beste jagerfly-spillene som er laget. Tror neppe du kommer til å angre på det kjøpet. http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2
KristianF Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hvilket flyspill er mest realistisk av X-Plane og MS FlighSim 2004?
Bertelsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Takker så mye.. Alltid morsomt å få hjelp her.. Skal satse på IL2 og Pacific fighters..
charlie di meola Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 jeg kan iallefall gå god for lomac. kjempetøft online. (og det funker online for dem som seiler de syv hav også, hvis du skjønner hva jeg mener)
Litejk Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Lock On modern combat er omtrent det samme sol IL2 og slikt, men moderne... Kan laste ned alt muleg der og, og grafikken er kjempe flott...
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg anbefaler Lock On. Jeg og mine kamerater har hatt ufattelig mye moro med det spillet.
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg anbefaler Lock On. Jeg og mine kamerater har hatt ufattelig mye moro med det spillet. Den støtter eg.
Amnio Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kaster meg på bølgen av anbefalinger for IL2 og Lock On. Begge er supre spill og absolutt verdt pengene. Om du synes enspillerdelen er morro så må du nesten kaste deg på multiplayerbølgen, her skinner virkelig disse to spillene! Pacific Fighters kan spilles stand-alone, altså uten originalspillet, eller du kan installere det på toppen av IL2 gold. Vil anbefale deg å skaffe hele pakken da det finnes flere og bedre servere som kjører den såkalte PF+FB+AEP installasjonen. Du får også et mye større utvalg av flybare fly samt flere kart ved kombinertinstallasjonen. Husk også den nye 4.01-patchen da denne forbedrer spillet ytterligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå