Gå til innhold

Kan noen forklare meg denne mailen? Kunde som klag


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har ikke jeg hørt døyten fra han. Ei heller fra qxl.no så da anser jeg saken som ferdig for min del.

Kommer klage i august så får han ikke svar hehe. da har det definitivt gått for lang tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er klar over det. Kjøper har ikke noe som helst grunnlag for å klage, dette burde han jo ha sjekka på forhånd i så fall. Du kan ikke tape denne saken Christian86 :thumbup:

Skrevet (endret)

Hvorfor tar ikke bare du kontakt med QXL før han gjør det? Hvis du snakker sant er jeg sikker på at QXl vil støtte deg!!!

 

UPS, så ikke at det var en side to her! Zry! Bare glem detta innlegget. Men hvis han tar kontakt igjen, så anbefaler jeg at DU tar kontakt med QXL.

Endret av Goscinny
Skrevet

Så lenge feilen ligger hos han, ikke deg eller produktet, så trenger du ikke bry deg. Det at han ikke klarer å bruke noe han har kjøpt er hans feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...