Gå til innhold

Noen spørsmål om Rogue

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Starta en NE rogue her om dagen, og det jeg lurer på da er:

Burde jeg velge å bruke bow eller gun?

Hater og velge talents, noen forslag?

Er det noen skills som jeg kjøper hos trainer jeg bare kan drite i?

:hmm:

Endret av X-tremeOverclocker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For det første: Rouge er sminke damer bruker for å bli rød i kinnene. (uttales Ruusj). Rogue derimot er en kjeltring-stereotyp ala Han Solo og WoW. (uttales Råog).

For det andre, er det massevis av guides på forumet til www.wow-europe.com

om talents og skills man bør bruke.

Endret av Bitex
Skrevet
Starta en NE rogue her om dagen, og det jeg lurer på da er:

Burde jeg velge å bruke bow eller gun?

Hater og velge talents, noen forslag?

Er det noen skills som jeg kjøper hos trainer jeg bare kan drite i?

:hmm:

!. Du velger det du synest ser kulest ut, det har ingeting og sei. Men vist du finner en gun som er mykkje bedr een en bow så bruker du selvsagt den.

2. http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...select_id=Rogue

3. Når du har nok peger kjøper du det meste, det du skal fokusere mest på å oppgradere er det du bruker mest, så det kommer an på spillestilen din, men sansynligvis bør du kjøpe alle, sinister strike, eviscarete, ambush, backstab rankene. Og for guds skyld, gjør poispn questet, har møtt mange lvl 60 rogues som ikkje har poison.

Skrevet (endret)

Burde man bruke 2 sverd, 2 dagger, eller en dagger og en mace/sverd i off-hand?

Er det mulig å skifte fra en dagger og ett sverd til to sverd i en kamp, slik at du kan bruke ambush?

Endret av X-tremeOverclocker
Skrevet
Burde man bruke 2 sverd, 2 dagger, eller en dagger og en mace/sverd i off-hand?

Er det mulig å skifte fra en dagger og ett sverd til to sverd i en kamp, slik at du kan bruke ambush?

Vist du skal satse på ambush og backstab må du ha dagger i main-hand det meste av tiden for å alltid ha høg skill, sjølv bruker eg to sverd siden orc rogue med dagger ser sinnsjukt teit ut. Men det gjør ikkje så masse siden eg bare bruker cheap shot.

Skrevet

Ja, altså, jeg har noen spørsmål angående det:

Jeg bruker Thrash Blade og Firebreather, og Lifeforce Dirk som ambush/bs dagger.

Men i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å satse på rask fighting, og siden jeg for tiden har runs til BRD med en 60-rogue for å få Shanker'n, tenkte jeg at jeg måtte ha en rask dagger for off-hand. Kjøpte Julie's Dagger (da jeg hadde blitt anbefalt den, og sjekk hastigheten), og prøvde da en kominasjon av den og Lifeforce'en. Dette gikk heller dårlig, så jeg tok Firebreather i main i stedet, og det gikk ikke så bra heller. Så det mest effektive for å bruke Julie's Dagger var den i off-hand, med Thrash Blade i main.

Dette funka greit, men fremdeles ikke like bra som Thrash/Firebreather. Blir det å bedre seg når jeg får Shanker'n? Det virker jo som dagger/dagger eller sword/dagger er mye dårligere en sword/sword... For Julie's Dagger kosta meg flesk :D

Ps. kjører forresten 21/8/22. Håper dere forstår problemet mitt :yes:

Skrevet

Jeg bruker Thrash Blade og Firebreather, og Lifeforce Dirk som ambush/bs dagger.

Men i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å satse på rask fighting, og siden jeg for tiden har runs til BRD med en 60-rogue for å få Shanker'n, tenkte jeg at jeg måtte ha en rask dagger for off-hand. Kjøpte Julie's Dagger (da jeg hadde blitt anbefalt den, og sjekk hastigheten), og prøvde da en kominasjon av den og Lifeforce'en. Dette gikk heller dårlig, så jeg tok Firebreather i main i stedet, og det gikk ikke så bra heller. Så det mest effektive for å bruke Julie's Dagger var den i off-hand, med Thrash Blade i main.

Dette funka greit, men fremdeles ikke like bra som Thrash/Firebreather. Blir det å bedre seg når jeg får Shanker'n? Det virker jo som dagger/dagger eller sword/dagger er mye dårligere en sword/sword... For Julie's Dagger kosta meg flesk :D

du brukte backstab med dagger da?...

Gjest member-60584
Skrevet

Sword/Sword eller Dagger/Sword er gimp mode i forhold til Dagger/Dagger

selv har jeg shanker i main hand og bonescraper off hand.

hadde 21/8/22 helt til jeg ville prøve 31/8/12...

Skrevet

Julies dagger er jo primært lagd for å bruke sammen med poison, derfor den er så rask. Jeg bruker trashblade i main og julies i offhand. Jeg pleier å gå tom på mainhand og offhand nesten samtidig, med poison. Så det er en veldig god dagger, man må bare skjønne nytta dens :) Er ikke noen overlegen damage dealer, men bedrer seg betraktelig med en runde instant poison ;)

Gjest member-60584
Skrevet

rogues damage kommer ikke fra normal hits...

så jeg hadde brukt en 1-1dmg dagger om den var rask/har god stats..

bonescraper er rask og har en god stat. 30 attack power, 1.4 i speed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...