Chrynarx Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) jeg er dwarf hunter lvl 21 på dragonmaw.. jeg har en syykt fatti gunner og lurte på oom noen kunne selge meg en som er bedre!! jeg har en dwarf fishing pole som jeg fikk i redridge.. si fra hvis DU har en du vil selge.... dwarfen fishing pole stats Binds when picked up Range Gun 9 - 19 Damage Speed 1.90 (7.4 damage per second) Endret 25. juni 2005 av ThaAntihero
Sigga Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Gjør noen quest, så får du sikkert en gun/bow som reward til slutt.
dr_love Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Bare kom til orgrimmar så skal jeg fikse ny gunner til deg Rop etter Bjirk du. Lover å ikke lage dvergestek av deg. LKM
chokke Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) han er allied da . Han har reward fra redridge. EDIT: selv det i gadgetzan. Endret 25. juni 2005 av chokke
Chrynarx Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Bare kom til orgrimmar så skal jeg fikse ny gunner til deg Rop etter Bjirk du. Lover å ikke lage dvergestek av deg. LKM mhmm hvorfor orgrimmar kan jeg ikke bli psycho voldtatt dera?? hva med the barrens?? eller den nøytrale plassen?? husker ikke hva den heter..
chokke Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Bare kom til orgrimmar så skal jeg fikse ny gunner til deg Rop etter Bjirk du. Lover å ikke lage dvergestek av deg. LKM mhmm hvorfor orgrimmar kan jeg ikke bli psycho voldtatt dera?? hva med the barrens?? eller den nøytrale plassen?? husker ikke hva den heter.. dere kan uansett ikke trade i org. så dra til gadgetzann dere OT: hvordan kommer allied seg dit?
Nstin Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Edit: glem det. tenkte helt feil! Endret 26. juni 2005 av Nstin
NightKeeper Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Bare kom til orgrimmar så skal jeg fikse ny gunner til deg Rop etter Bjirk du. Lover å ikke lage dvergestek av deg. LKM mhmm hvorfor orgrimmar kan jeg ikke bli psycho voldtatt dera?? hva med the barrens?? eller den nøytrale plassen?? husker ikke hva den heter.. dere kan uansett ikke trade i org. så dra til gadgetzann dere OT: hvordan kommer allied seg dit? Wetlands --> Dustwallow --> The Barrens --> Thousand Needles --> Tanaris
Vrugdush Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kunne ha skaffet deg en, men har midlertidig cancela account pga. ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå