Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

passordbeskyttet pc i lan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg linker med en kar her. Hvordan kommer jeg inn i en annen sine delte dokumenter/filer når det er passord. Vi har prøvd med admin passord, men det funker ikke. Går det ann å unable passordet når jeg har tilgang til pcen?

post-61-1119718594_thumb.jpg

Endret av Tha sims
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på my network connection, local area connection->properties-> authentication kryss av på "authenticate as computer when computer is information is available".

Skrevet

Det er vel "passordet" for Guest kontoen som antageligvis ikke er enable'a, og ikke har passord for den saks skyld.

MS i et nøtteskall det.

Skrevet

Network connections-> local area connection høyreklikk->properties skal stå file and printer sharing for microsoft networks der, kryss på den hvis den ikke har hake.

Skrevet
Network connections-> local area connection høyreklikk->properties skal stå file and printer sharing for microsoft networks der, kryss på den hvis den ikke har hake.

Haken var på

Skrevet (endret)

gå på min datamaskin --> Verktøy --> mappealternativer --> vis --> ta ut haken enkel fildelig

så høyeklikke du på det du skal dele å velge deling å de greiern der.. så går du på tilatelser legger til "Alle"

Endret av Geimst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...