Halpert Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Vet noen av dere om det kommer noen telefoner med veldig bra kamera og autofokus, noe sånn som på K750i?
genser Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Nokia N90 kommer, forhåpentligvis om ikke så lenge. Ellers kommer det ca. mange 2 megapiksel-mobiler fra Nokia, men uten autofokus og flere fra Samsung med 2 eller fler megapiksler utover året. Men det er nok noen måneder til vi ser noen andre mobiler med 2 mp her på det norske markedet.
sir-alex Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg prøvde Nokia n90 idag, det var ikke mye forskjell på kamerat fra K750i. Det jeg merket mest med den var at den var STOR, "kjøttbein".
Stringer Bell Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg prøvde Nokia n90 idag, det var ikke mye forskjell på kamerat fra K750i. Det jeg merket mest med den var at den var STOR, "kjøttbein". Meatloaf
iCar Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Prøvde N90 jeg også idag, den var stor,men til gjengjeld, video tatt med den d var veldig imponerende ass.. Knappene var veldig behagelige også,også likte jeg den nte Series Os`en Han Nokia mannen sa sat at den ville dukke opp i butikker i løpet av 1-2 uker. Endret 25. juni 2005 av adilr17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå