Gå til innhold

Amobil.no: Justerte terningskast ?!?!


Anbefalte innlegg

Ser med stor begeistring at amobil som enkelte andre har hatt en revurdering av sine terningkast. Selv sitter jeg med en SE K750i og er en smule overrasket over at den fremdeles har en sekser. Etter min mening skulle denne uten bl.a edge og med svak kalenderfunksjon aldri hatt mer enn fem sorte øyne. Og der er også ankepunktet; vi snakker om en mobil med suveren kamerafunksjon og topp populæritet, ikke minst i hvordan man oppgraderer for å fjerne alle de bugs som denne mobilen har. I tillegg har min kone en 6230i som jeg syntes det er direkte nedverdigende å gi tre sorte. Skulle man tatt frem kniven og beskjært øyne, burde man også bruke forstanden. Nå håper jeg det var en forglemmelse, for det burde absolutt være mulig å få både 7 og 8 øyne i forhold til K750i. Jeg tenker da på f.eks kommende k600i, skal denne også gis samme karakter som tidligere nevnte SE telefon? Skal alle andre mobiler også da få smake kniven igjen ? Det virker på meg som amobil sitter med gode venner i sverige?? Beklager jeg syntes ikke noe om slikt, Mobil.se er et annet like dårlig eksempel på favorisering av eget lands merke, sjekk tester og % karakterer i forhold til f.eks nøytrale reviews verden over. Nei still dere nøytrale og rett opp skalaen igjen. Det tjener dere på i lengden. :thumbup:

Endret av geirandreo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om ikke terningkastskalaen er problemet her...

 

Synes også det er en smule drøyt å gi 6230 en trer, men den kan jo samtidig ikke få en 4'er, fordi 6230i har fått 4 og det skiller jo ca en karakter i mellom de.

 

Men med terningkastskalaen ser jeg ikke helt problemet med å gi K750i en 6'er. Det er jo den beste allround-telefonen på markedet i denne prisklassen. 6 minus, er vel mer korrekt.

 

Hadde det vært en 10'er skala, så hadde vel 8 vært den mest riktige plasseringen tenker jeg...

 

Btw: Er teit å komme med beskyldninger mot amobil.no :nei: Av norske aviser/nettsteder er det soleklart amobil som har mest kontroll på terningene sine.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...