Silver2k Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Okey.. Nå vet ikke jeg om det er noen av dere som har dette problemet... Det har seg så at når jeg sitter å spiller så blir jeg disconnected etter en stund. En feilmelding sier "err=7" og jeg må koble meg på igjen. Utrolig irriterende hvis jeg gjør mission osv.. Specs: P4 prescott 3,0@3,8 Asus p5gdc - v 512 mb Geil ultra platinum Sitter bak "telenor online brannmuren" på modemet og en ruter. Har portforwardet 6112 på tcp og udp. Men problemet fortsetter... Noen forslag?
Morfiril Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ta en titt her Visst du gjør så de sier der så kan du sikkert få hjelp av de. Så får vi se om de er mer hjelpsom enn blizzard folka.
Silver2k Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Ta en titt her Visst du gjør så de sier der så kan du sikkert få hjelp av de. Så får vi se om de er mer hjelpsom enn blizzard folka. Ja jeg har vært inom og sett. Sendte en mail tidligere i dag.
Stifi Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det hjelper ikke så mye å send mail. Jeg hadde det prob.. en stund. Med skjer ikke no mere nå. Jeg bryr meg ikke så mye om det.
Simen1 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Dårlig emnefelt og brudd på 3-ordsregelen: #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.
Anbefalte innlegg