Gå til innhold

Hvor fort går denne båten?


Anbefalte innlegg

Jeg vil tiper 30 knop med ny propell. :)

Seriøst? Jeg vil heller tippe at den kanskje går 2-3knop raskere. Hvis den får i 30 gleder jeg meg til å kjøre vannski/tube bak den mot slutten av sommeren :!:

En slik båt med 40 hester skal kunne gå i 30.

Ja, men i og med at den går i 22 nå, så tviler jeg på at den vinner 8 knop på å skifte propell...

Den propellen så meget maltraktert ut.

Får han en stålpropell på den, skal du se at den går unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bjartis Skrevet: 25/06/2005 : 11:30 

Ja, jeg skal skaffe meg ny propell. Men det har gått fint med giret, alle bladenen er nesten like dårlige så.. 

har kansje men det blir jo en god del vibrasjoner i motoren, og bare en liten tanke har du spute hvorfor det er så store skader på propelen ?
Lenke til kommentar

Alexsander skrev:

å? ka ska han "fiXXe" i motoren Zom gjør d3n Zå mye bedre da?

 

 

 

 

ehh..... formelerte meg litt feil... mete vel egentlig bare at han skulle sjekke at alt var som det skulle evt. fiXXe det som ikke var som det skulle, å selfølgelig bytte propellen... det så ut som den hadde hatt sine lysere dager

Lenke til kommentar
haha, jeg leste starten av tråden og skulle tippe at den gikk i 23 knop - og gutter, 40 hk går ikek så fort på en båt av den størrelse. men med 60-70hk så går den i 27-38 knop.

Har kjørt i samme typen båt med 50 hester, den var i motsetning til denne helt ny.

Toppfart, 28 knop.

Lenke til kommentar

Sier nesten som Arctic.. 25-26 knop.

 

Denne med 50 hester gjør 28, kanskje 29, knop hvis du har power trim så du får justert den 100%

 

Askeladden 445 Chaser gjør 33 knop med 50 hester og power trim, men det er en bedre bygd båt på flere måter.. (hadde en sånn når jeg jobba for en Askeladden forhanfler ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...