-Teddy- Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg ELSKER dette spillet! Fant ut at man måtte kjøre via ledetekst i xp og har fått dilla igjen. Første gangen jeg spilte det er vel ca 10 år siden, omkring 5-6 år gammel. Jeg lastet ned en "shareware" versjon og spilte i vei. Men så kommenterte en kompis at når det er "shareware versjon" så er ikke det fullversjonen, men en gratisversjon. Og det stemmer jo. Fikk lyst til å prøve å skaffe meg denne fullversjonen, men det later til at den ikke er lett å finne. Leste et sted at det var knapt noen som hadde fullversjonen. Er det noen som har den? Og hva er forskjellen på versjon 1.2 og 1.5? *Må teste den sjette tanksen* Endret 24. juni 2005 av -Teddy-
Mala Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Amen, har ikkje tall på kor mange timer eg har lagt ned i dette spillet på vår første datamaskin her ihuset *finne frem*
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvis det er sirka 10 år siden bør det jo ha blitt abandonware? I såfall kan du sjekke om du finner det på diverse abandonware-sider.
TheOats Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ELSKER dette spillet!Fant ut at man måtte kjøre via ledetekst i xp og har fått dilla igjen. Første gangen jeg spilte det er vel ca 10 år siden, omkring 5-6 år gammel. Jeg lastet ned en "shareware" versjon og spilte i vei. Men så kommenterte en kompis at når det er "shareware versjon" så er ikke det fullversjonen, men en gratisversjon. Og det stemmer jo. Fikk lyst til å prøve å skaffe meg denne fullversjonen, men det later til at den ikke er lett å finne. Leste et sted at det var knapt noen som hadde fullversjonen. Er det noen som har den? Og hva er forskjellen på versjon 1.2 og 1.5? *Må teste den sjette tanksen* Åå det var/er ett drit kult spill har hele jeg Gå til www.abandonia.com der har de det og 529 andre spill
-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Åå det var/er ett drit kult spill har hele jeg Gå til www.abandonia.com der har de det og 529 andre spill De har ikke fullversjonen såvidt jeg kan se. Var på siden der i går også, men fant ikke noe annet enn den jeg hadde. Scorched Earth is not the first game of the kind, but it has a certain 'personality'. Unfortunately, the "full version" is not available. I don't know if there is anyone left on earth besides the author himself having the full version and willing to share it. But it's not something to be concerned about, since the only difference between the full and the shareware version is the availability of the 7th tank (there are 6 types to choose from). I don't know if Mr. Hicken still sells the game... if he does - you might purchase the full version for the sake of respect towards him Scorch er forresten greit til pc'ern min nå, ettersom at mitt 6800 har tatt kvelden og jeg sitter på et R9200.
andre_sn Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Forskjellen er bare en del forskjellige små pirk kan forandre på. LItt ekstra options. Hadde ordentlig version for lenge sida, men husker aldri hvor jeg fikk det fra. Ingenting er som å sette på rubberwalls, store eksplosjoner og mate ut death head eller hva den heter. Med litt skills klarer du å drepe alle untatt deg selv. Ikke engang super duper skjold hjelper mot denne apocalypse jævern. Sletter så og si hele brettet!! Ellevillt. Ellers er det jo en klassiker å få masse venner på besøk og bunkre seg opp og prøve å bli best, mens du bare kjøper big nukes og irriterer vettet av vennene dine... Ah det var gamle dager det!
-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Ellers er det jo en klassiker å få masse venner på besøk og bunkre seg opp og prøve å bli best, mens du bare kjøper big nukes og irriterer vettet av vennene dine... Ah det var gamle dager det! Big Nukes er Liero vettu. Men NUKE og BABYNUKe er Scorch. Og Death's Head er riktig ja.
andre_sn Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 med store eksplosjoner satt på så syns jeg nuke er big nok som det er jeg!! Men prøv deaths head trikset. Blir aldri lei av å se hele brette bli rødt. Hadde vært jævlig kult om noen hadde laget en remake av scorched earth, med litt fancy grafikk og noen ekstra funkjsoner, og multiplayer. Hadde tatt av!
Mala Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 med store eksplosjoner satt på så syns jeg nuke er big nok som det er jeg!! Men prøv deaths head trikset. Blir aldri lei av å se hele brette bli rødt. Hadde vært jævlig kult om noen hadde laget en remake av scorched earth, med litt fancy grafikk og noen ekstra funkjsoner, og multiplayer. Hadde tatt av! Skule gjerne sett det eg også
-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Jeg fant et spill som jeg ikke har installert, men som visstnok lignet litt på scorch. Atomic cannon heter det, og du må betale. (dog, det finnes en demo)
andre_sn Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det ser heftig fett ut. Hvis de klarer å ha samme feelingen som scorched earth og mata inn litt ordentlig multiplayer så er jeg faen meg frelst. Hvis det er bra nok utfordrer jeg alle til duell!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå