Gå til innhold

Battlefield 2 problem


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte BF2 i dag, etter å ha spilt i stykker demoen. Med demoen hadde jeg ingen problemer, og kjørte spillet på medium. Men etter jeg la inn fullversjonen har et stygt problem oppstått : spillet sier hele tiden at jeg har "connection problems" og lagger og styrer. I tillegg til at på SP så driver spillet og henger litt. Dette gjelder uansett grafikkinnstilling. Skjøøner ingenting, erre noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en del connection problemer igår kveld. Nå står det "lost server" Er også plaget av en sinnsykt ping.

 

Det lagget litt hos meg også. Har Sapphire X800XL og kjører på 1280x1024 på high. Da lagget det LITT, men tok det ned på medium hakker det ikke.

 

På demoen kjørte jeg det til og med i 20ettelllerannetx1505 på high.

Lenke til kommentar

kan dåke hjelpe meg med eit problem. eg fekk jo med da BF2 headsetet,

når eg skal få micken te å virka på BF2. når eg går inn på BF2voice setup,

så blir da barre støy. og den søylen blir rødt.. den virker jo. på msn og på sound recording.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg har de aller nyeste driverene. Oppdaterte en halvtime før jeg la inn spillet. Skal prøve med en re-install av spillet nå.

 

Når det gjelder det mic problemet : Min VoiceSetup fikk en crit. error og crasha under installasjon, så den setupen skal du ta med en klype salt. Tror ikke den er helt ferdig enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...