Gå til innhold

Elektrofil 2005


Anbefalte innlegg

Eneste som var spennende var jo den her ;)

 

http://home.no.net/zzone/xbox360/1.jpg

Hørte rykter om at xbox 360 var bare Harrdisk( Bare plast utvendig og tom innvendig) noen som kan bekrefte eller avkrefte det.

Det ville jeg tro ja. Noe annet ville vel nesten vært litt merkelig?

Hadde den fungert, så ville de nok gjort litt andre ting med den ;)

 

Er vel bare designet de prøver å vise tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Messen er i hovedsak en mulighet for Experts leverandører å vise seg frem og sine produkter. De kan komme med tilbud (vi har nesten halv pris på minnekort) og svare detaljert på spørsmål om produktene, ettersom de fleste selgerne vet det meste om produktene de viser frem på messen.

Ja, er vel ganske naturlig da det er åpent for forhandlere tirsdag - fredag...

Lenke til kommentar

Jeg ekspederte 2 av dem. Stokk dumme though.. Skulle ha "et sånn kort man lagra numre og sms på og sånn på mobilen"... SIM-kort? En av de andre i standen sa at jeg kunne selge henne en kulepenn og hun hadde falt for det...

 

Ble alikevel så satt ut at jeg bare klarte å presse frem et par ord som ikke ga noe mening.

Lenke til kommentar

er det noen som har testa det derre "nettverk-gjennom-strømnettet-inne-i-huset" greiene? hastigheter? stabilitet? høres jo ut som en superfrekk måte å total-kortslutte pc'n... hmmm 220 rett inn i nettverkskortet.... bare en liten trafo bygd av en kar i kina..... hmmmm......

Lenke til kommentar
er det noen som har testa det derre "nettverk-gjennom-strømnettet-inne-i-huset" greiene? hastigheter? stabilitet? høres jo ut som en superfrekk måte å total-kortslutte pc'n... hmmm 220 rett inn i nettverkskortet.... bare en liten trafo bygd av en kar i kina..... hmmmm......

Lag en tråd om det i Nettverk-kategorien. Da får du nok bedre svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...