Gå til innhold

Feil cd-key ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte i dag BAttlefield 2 spillet på en platebutikk i byen, men til min forbannelse fikk jeg melding om at jeg hadde feil cd-key når jeg skulle logge meg inn på EA sine sider for registrering. Det er vel en eller annen fjomp som har brukt en Key generator og brukt den før meg.

MEN.. spm. mitt er om jeg kan da kreve nytt spill i butikken der jeg kjøpte spillet ?

Spillet funker jo, men keyen er altså brukt. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kontakt EA-games, og få de til å spore opp den IP-addressen som bruker den keyen din, så blir de nIP-adressen sikkert anmeldt til purken, og du får sikkert et nytt spill.

Skrevet

Om du har kjøpt spillet skal vell ikke en key generator kunne stoppe det.

Hvis du kjøpte spillet uten forsegling og koveret står fritt i butikken, kan det hende at noen har vært å skrevet av keyen, derfor funker den ikke.

Skrevet
Spillet var forseglet....

da er det bare å kreve nytt spill og rapporter det til EA.

Du vil aldri få ett nytt spill i butikken, men hvis du kontakter ea vil det sikkert ordne seg. vanlig praksis er scan av cover+cd/dvd og kopi av kvitering

Skrevet
kontakt EA-games, og få de til å spore opp den IP-addressen som bruker den keyen din, så blir de nIP-adressen sikkert anmeldt til purken, og du får sikkert et nytt spill.

:!: Ja hadde det vært så lett. CDkeyen blir nok heller blacklisted.

Skrevet

:!: Ja hadde det vært så lett. CDkeyen blir nok heller blacklisted.

Joa, men ny CD-Key får han!

Skrevet

Er du HELT sikker på at du ikke skrev inn feil CD-key? Et nulltall "0" kan se ut som en "O". Et sekstall "6" kan se ut som en "G" osv osv.

Spesielt med den skrifttypen som blir brukt. Jeg tipper at 98% av alle slike problemer skyldes at personen taster inn feil kode.

Skrevet
Er du HELT sikker på at du ikke skrev inn feil CD-key? Et nulltall "0" kan se ut som en "O". Et sekstall "6" kan se ut som en "G" osv osv.

Da ville nok ikke cdkeyen ha blitt godkjent.. tviler på at han har vært så heldig hvis han har tasta feil at han allikevel har tasta inn en gyldig key.

Skrevet

Da blir spørsmålet til trådstarter. Stod det "Unvalid CD-key (eller noe slikt) eller stod det "CD-key is allready in use" Vis det var den første så har du skrevet feil kode. Dobbel skjekk et par ganger. Vis det er den siste så er det bare å kontakte EA så fort som bare det

Skrevet (endret)

Med World of Warcraft fikk jeg en ugyldig cd-key. Esken var ikke forseglet, men det var et kjent problem at uærlige importører åpner posen med manualen i, skriver av nøkkelen og sveiser posen sammen igjen. Dermed vil vi få ugyldig key som kjøper det. Det var ingenting å gjøre med det, Blizzard kunne faktisk ikke stenge en konto som er aktiv (den ble aktivert flere uker før jeg kjøpte det) uten videre, så jeg fikk nytt spill i butikken uten store problemer. Så det at de bare stenger kontoen og lar deg bruke den er bare tull, ikke slik det fungerer. Du må selvsagt kunne vise kvittering på at du har kjøpt spillet i den butikken da.

Endret av Bitex
Skrevet

Hei på dere alle.

Cd-key var allerede i bruk, stod det.

Og jeg har fått nytt spill :D

Takk til Jesses Musikk på Herkules i SKien :thumbup:

Skrevet (endret)

hehe kan hende dei har gjort det igjen. sån som på The sims 2. det var noken som fekk den samma CD-keyen. Da står da samma hoss meg og,, CD- keyen allerede brukt, dei har greid det igjen gi ut samme CD-keye typsiks EA-games

Endret av HDD09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...