Gå til innhold

Hvilken mac til videoredigering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan svare meg på det? Altså blandt bærbare... funker iBook eller må jeg opp på en Powerbook?

 

(og en ting til, noen som vet når en kan spille cs på mac? eller hvordan man kan gjøre det? ))

Hei. Jeg anbefaler en Powerbook G4 modeller, de er gode på videoredigering. Foreslår at du tar en titt på 15 størrelsen, er du i tvil så anbefaler jeg deg om å dra til mac butikker og høre med de ansatte der. Du vil få mer informasjon og anbefalinger.

 

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

CS er helt umulig på Mac... (med mindre du har lyst til å spille det med emulert XP uten videorendering... Ikke noe for meg for jeg liker ikke å bli fragga...) En PowerBook holder nok til god videoredigering... Men skal du redigere som de skikkelige gutta så må man ty til stasjonær kraft... Vi snakker da om PowerMac G5...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
en skikkelig barbær pc knuser mac g4

spill er no no på mac kun noen få som er på markedet .

har ikke sett noen mac versjoner av halflife...

Kan ikke dere ignorante anti-mac folk bare gå vekk fra Mac delen på forumet? Argh!! Og for n'te Mac er *ikke* en spillmaskin!

Hvis man har en kraftig Mac så er spill faktisk meget godt mulig. Open GL spill (som for Mac) er etter min mening mye bedre enn DirectX spill. Det eneste som er synd er at det finnes færre spill til Mac enn til PC... Sjekk ut de fleste populære spill hos Apple.no

Lenke til kommentar

Jeg har redigert litt på en eldre PB G4 (1-2 år gammel og 768 ram) og syntes den virker litt treg. Hvordan er iBook på videoredigering i liten skala? Treg hd er en ulempe selvfølgelig men jeg synes iBook 14" er mer portabel enn PB 15". Man kan selvfølgelig sette inn raskere hd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...