Gå til innhold

Visa Electron, Verification Code, hvor er den ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Jo mange kommer til å si at Visa Electron ikke funker til betaling i WoW, men det gjør det nemlig hos meg fordi jeg var en kjapp tur i banken og fikk ett nytt kontonr. til mitt kort.

Jeg klarte det 1 gang, men jeg klarer det ikke nå, hvor i det aller villeste på Visa electron er denne koden ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

vel visa electron går ikke;P,,,har mange kamerater som har det men måtte bruke foreldras ekte visa kort for å betale;)

Skrevet
Gå ned i banken å be om visa nummeret til ditt Electron. Du kan ikke betale med kortet, men du kommer deg vidre i registreringen. Det var det jeg gjorde :)

Der har du problemet, ja jeg fikk VISA siffret, men jeg klarer ikke å betale, men registreringen funket :)

Da vet jeg det, da blir det å kjøpe gamecard når jeg kommer tilbake fra USA..

Men, hvor lenge kan kontoen min være frozen ? har aldri fått noe skikkelig svar på det !

Skrevet
Gå ned i banken å be om visa nummeret til ditt Electron. Du kan ikke betale med kortet, men du kommer deg vidre i registreringen. Det var det jeg gjorde :)

Der har du problemet, ja jeg fikk VISA siffret, men jeg klarer ikke å betale, men registreringen funket :)

Da vet jeg det, da blir det å kjøpe gamecard når jeg kommer tilbake fra USA..

Men, hvor lenge kan kontoen min være frozen ? har aldri fått noe skikkelig svar på det !

Tror det er minimum et halvt år, så du trenger ikke å bekymre deg for at den skal bli slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...