Gå til innhold

Hjelp til banner


Anbefalte innlegg

Hei. Siden eg har fått så god hjelp her på dette forumet så vil eg spør om ein sak til.

Reknar med at folk her inne er glad i photoshop og lignande. Da e jo egentlig eg og... Men får da jo ikkje til.. Så eg lurte på om noken hadde gidda å laga ein baner til meg? Hadde vert suupert... Vist noken lage ein så eg kan bruka så skal di få reklameplass på ei sida som tidlegare har hatt øve 1000 besøkandes. og stiger forsatt... Ta kontakt på [email protected] eller 90517173 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trudde header å baner var det samme eg..

Eit bilde som er heilt oppe på alle sidene på websida mi..

 

Sida handler om ei jente som kjører bilcross...

 

Å denne baneren må inneholde omtrent det samme som den som er der.. men eg vil ha bilen hennes inn i baneren.. Me sån photoshop effektar på.. Litt stili...

 

Kan jo sjå på sida...

Lenke til kommentar
Ja, det er sant. Men så lenge han ikke har nenvt noe om penger så kan man komme med gratis forslag, eller la være.

La meg spørre: Hvor stor oppslutning pleier det å være i tråder der trådstarter gnåler om gratis-ditt eller gratis-datt? Kan ikke huske forrige gang noen kom med noe i det hele tatt, annet enn klaging om manglende penger for jobben.

 

Siden trådstarter tydeligvis har mager erfaring fra webdesignforumet her så anbefaler jeg han å skrape sammen noen kroner og spørre pent i et forum som har en markedsplass for designtjenester som dette.

 

Ingenting kommer gratis, spesielt ikke gode designtjenester. Jeg tror jeg snakker for flertallet her når jeg sier at jeg rett og slett ikke har tid til å ta gratisjobber for alle som spør. Gjør deg fortjent på en eller annen måte først, så er det større sjanse for at noen gidder å hjelpe deg tilbake. :)

Lenke til kommentar

Vist da e så vanskeli å hjelpa noken så ikkje har litt peiling så trenge dåke ikkje å bry dåke... websida er ikkje stor.. Eg hadde ei side som eg hadde laga på tripod.com som hadde over 1000 besøkende http://www.a-r-t.tk/ (Du kan jo sjå den elendige baneren der ;)

Så no vil eg laga ei ny side som er litt meir proff.. www.aarreracing.moo.no

Og på den sida så har eg jo laga ein slags baner. men eg vil ha ein som ser litt meir proff ut.. Men eg skal heller gjer det sjølv ser eg...

Lenke til kommentar
Alle kan jo slenge sammen no i PS på 5 min.. :p

Ikke vær så frekk, da.

Det der såret meg virkelig, siden jeg ikke klarer det. :hrm:

 

Ok @ telefonnummer. Mener bare å ha lest det før i retningslinjene eller netiketten - men det er dårlig med linjeskift der, så jeg gidder ikke lese gjennom det rotet. ;)

 

Beklager off-topic, jeg er ferdig nå. :)

 

EDIT: Var faktisk noen linjeskift i retningslinjene.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...