SuperPjokkeN Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Post alle gratis online spillene du vet om i denne tråden (Gjerne Åpne beta tester) Her er de jeg vet om: 1. GunZ: The Duel [screenshot] Dette er et 3. Persons Matrix aktig spill hvor man slåss med sverd og diverse våpen hvor man bl.a kan få Pistoler, Hagler, Uzier og Rifler. Garantert noe dere bør prøve, jeg har nylig begynt å spille det og er hekta (Spillet er i Åpen Beta men er gratis for alltid) 2. Gunbound [screenshot] Dette er et Worms aktig spill med små søte unger med farlige leketøy, veldig morsommt spill (Spillet er gratis)
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Skyt meg hvis jeg tar feil, men ble det ikke opprettet en slik tråd for et par uker siden?
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 3. Wolfenstein: Enemy Territory [screenshot] Eit spel som er basert på Activisions Return To Castle Wolfenstein. Det var ein ekspansjonspakke til RTCW, men vart kansellert. Activision gav vekk materialet til publikum og ei gruppe brukte det til å lage ET. Eit krigsspel med alle dei tradisjonelle våpnene i denne type spel, tankser og bevegelige mål.
TST Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Identisk tråd her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=430781
Anbefalte innlegg