Gå til innhold

Deres tanker om area 51

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å anskaffe meg Area 51 på pc nå, men lurer på om det er verdt penga.

Har ikke fått lastet ned demoen fordi internettlinjen er treg..

Men hva syns dere om spillet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ut fra videoer osv. eg har sett, så trodde eg det skulle være ganske bra.. Eg lastet ned demoen og ble ikke akkurat sittende igjen å spille det. Kanskje det bare var meg, men det så utrolig kjedelig ut - og grafikken var utrolig dårlig - kjedelige våpen og.. Synd - hadde gledet meg etter den fengende introen.. menmen. (Min mening da..)

-Jar

Endret av Jarek
Skrevet

Tja, altså ut i fra DEMOEN eg spilte så virket spillet så som så, likte våpenene da ihvertfall :thumbup: Grafikken, uten å legge for stor vekt på den, var ikkje akkurat HL2 men hadde noen fine effekter innimellom.Lyden husker eg ikkje heilt åssen var.Men eg forelslår du venter litt til i hvertfall 10 man har fått lagt inn ordet sitt her inne, imens kan du jo sjekke ut noen anmeldelser på nettet. Husk at disse ikkje nødvendigvis stemmer overens me din evt. mening om spillet,da ens oppfatning av ett spill er subjektiv. Men dersom det er slik at alle gjer et spill rævkarakter, så kan det jo kansje vere noe i det :whistle:

Skrevet

Tja, fikk det igår, og spilt littegrann.. Var ikke noe hl2 opplevelse nei, men action hele tida, litt skremmefaktor og skyting.

Trodde grafikken kom til å være uber knall etter den fete introen, men neida.. Den er ganske så kjip om du spør meg.. sammenligna med hl2, that is. Vet ikke om det er verdt 500kr i mine øyne, men du får teste det selv og vurdere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...