Gå til innhold

Sletta feil partisjon, kan eg gjenopprette den?


Anbefalte innlegg

Eg trenger hjelp, helst veldi kjapt her.. :(

 

Eg skulle reformatere min harddisk pågrunn av eit "bloodhound w32"-virus (elle noke i den dur..). Eg har ganske mykje kunnskap om pc, so eg gjorde dette kjapt slik som alltid.. Det førte til at eg starta opp pcn me winXP SP2-cden i osso sletta partisjon "c:" [Eg har denne delinga på min 80 Gb hd; C: 15 Gb/ D: 61 Gb] men etter eg hadde sletta partisjonen so viste det seg at partisjonsbokstavane hadde bytta plass.. (kan viruse gjere dette?) slik at windowspartisjonen vart på d:, dette er første gang eg har vore borti, at partisjonsbokstavane skifta.. :ermm: ! forstår ikkje korleis det er muli!

 

so.. når eg "bare" har sletta partisjonen, så er det vell mulig å få den tilbake med vell? eg har ikkje formatert den, bare sletta partisjonen (NTFS-filsystem)

 

takker for evt. svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, ja det er mulig, har gjort samme feilen selv. men det er en drittjobb og tar LAANG tid.. og det er langt langt fra noen garanti for at det funker... send meg en pm med epost adressen din så skal vi se hva vi får ordna;)

Vil gjerne holde meg til forumet, slik alle får sjå kva so verte gjort f.x..

 

lang tid seie du?.. omtrent kor lenge?

 

eg hadde alle backupfilene mine lagra på den partisjonen, så eg må finne en måte å få dei tilbake på!

 

håper på fleire svar.. ska sjå litt nærmare på "File Scavenger" som "^bantex^" skriv om her..

 

:edit: skriveleif

Endret av [NO]Eagle
Lenke til kommentar

File Scavenger gir deg ikke partisjonen tilbake, men den henter ut det den kan av filer fra den slettede partisjonen.

 

Fra File Scavenger hjemmeside:

Causes of data loss - Reformatted or deleted volume or partition

 

Har som sagt brukt den selv på både en ødelagt partisjon og en slettet partisjon.

Fikk hentet ut det aller meste.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...