Gå til innhold

Endelig Z800i i butikken


Anbefalte innlegg

:yes:

Etter at SonyEricsson har brukt "årevis" på å få Z800i til Norge er den endelig i butikken. :p

Det neste er nå bare å stikke å hente og prøve om den holder det den er oppskytt til. Men i alle fall: Ventetiden er over :w00t: At last :)

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ikke misforstå meg. Jeg tror for all del at Z800 er en fin telefon. Mye bra her. Men det er ikke sånn "WOW!" som når jeg så v800 første gang. Specs er ikke like imponerende lengre. Når v800 kom var det mye som var skikkelig hot, nå er det blitt "mainstream", om man kan si det sånn.

Lenke til kommentar

Min mening: liker designet langt bedre på Z800i (ja, jeg vet den er stor, men jeg liker store telefoner), liker brukergrensesnittet langt bedre på Sony Ericsson-telefoner, Samsung'ene pleier som regel å være proppet full av ting jeg irriterer meg over.

 

Kanskje bagateller for andre, men ting som betyr veldig mye for min del. :)

Lenke til kommentar
Jeg hater å innrømme det, men it-avisen sa det ganske bra. Dette var en fin telefon i fjor... :)

:whistle:

Har du prøvd den??

:ermm:

Jeg har prøvd den, lekt med den. Og IT-avisen har rett.

Det er en god mobil, men ikke noe å trakte etter hvis du skjønner hva jeg mener. Skjermen var også skuffende. Men jeg vil påstå at det fremdeles er en god 3G-mobil.

Lenke til kommentar
Telekiosken Oslo City fikk to stk i dag.

:roll:

Lønner seg å kjøpe hos små forhandlere. Jeg har fått tak i 7 stk. til pris kr 2900,- m/binding mot bedriftsabonnement.

Z800i virker som en solid og kompakt telefon. Om du bruker mye e-post og wap slår den nok ikke Nokia 6680, men så er det jo slik da at de som er fans av SE ikke har sans for Nokia, og vise versa, men etter å ha prøvd ut begge mener jeg at de har hver sine fortrinn. Må nok innrømme at Nokia har vært bedre på utvikling :yes: enn SonyEricsson :( det siste året...

 

K750 har samme menyen som z800i, og hadde SE lagt inn 3G på den, hadde nok jeg (som testeren har gjort) gitt den en sekser. :whistle: - men den er har alt det "gamle" bortsett fra super radio og godt kamera..

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar
Hvorfor lønner deg seg å kjøpe hos små forhandlere? Hva er "små forhandlere"?

Har du noen bilder?

:cool:

Små forhandlere er butikker/bedrifter med 2-3 ansatte, og har dermed mindre avanse. Kjeder har en "stab" å lønne som gjør at de må dekket en rekke sidekostnader.. ;)

I tillegg er min erfaring, som kjøper en eller flere mobiler hver uke at kjedene er mindre interessert i kundeforholdet enn de "små" som bruker minimalt på reklame, men er mer tjent på god omtale ....

 

Mener du bilder AV telefonen (z800) eller tatt MED telefonen??

:whistle:

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...