Gå til innhold

Blir kastet ut av server etter hver runde !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har spilt en runde, så blir hele accounten min kastet ut og det kommer: "There was an error reading from the server" eller noe.

Problemet kom istad når jeg skulle bruke min nye account, skal prøve med den andre og se om det samme kommer der og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet , blir kastet ut av serveren etter hver runde. Irriterende, men alt blir nok bedre når fullversjonen kommer ut om få dager (*glede seg*)

Skrevet

blir ikke kastet ut.. men får ofte conection error beskjeder.. og så når jeg skal logge inn på kontoen står det at passordet er ugyldig.. så trøkker jeg bare connect på nytt så fungerer det ;)

Skrevet

Hmm... Får håpe det blir bedre på orginalen. Jeg skal være i Lillehammer fra Torsdag til Søndag, så jeg må nesten ta med meg penger og kjøpe spillet der.. Hvis ikke jeg kan kjøpe det tidlig på morgningen før jeg drar da..

Tror dere det kommer til å bli utsolgt med en gang? Sånn som WoW, sånn at det tar laaang tid før det kommer inn igjen.

Skrevet

fikk BF2 fra cdon.com i dag. avinstallerte demoen, installerte spillet. ble ikke kasta ut fra servere etter runden før, men blir det nå! I tillegg gir noen servere beskjed om at BF2en min er modifisert og de vil ikke leke med meg.. kanskje demoen ikke ble skikkelig avinstallert ? MER bugs for min del altså :wallbash: . Håper patch kommer SNART. Trenger ASE støtte også når det kommer mange servere opp..

Skrevet
fikk BF2 fra cdon.com i dag. avinstallerte demoen, installerte spillet. ble ikke kasta ut fra servere etter runden før, men blir det nå! [...]

Har akkurat det samme problemet. Irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...