Mad Pestilence Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hei, Lager litt backup av videoer jeg har og ender opp med at DVD plata går akkurat over kapasiteten. Det finnes vel .avi kuttet program (fjerne intro, rulletekst osv). Noen som vet om noen bra??? Eller enda bedre, fungerer det å brenne overburn på DVD palter? Ikke fått til det på Nero.....
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 DVDShrink kan vel fjerne overflødige lydspor og menyer.
Mad Pestilence Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Vel, jeg skal ikke ha en DVD film på en DVD plate. Dette er flere video snutter som alt burde vært på en DVD. Må derfr kutte ned litt på 2 store avi filer...
DidzisK Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg bruker VirtualDub, men det er mulig at det finnes enklere alternativer, som kanskje ikke trenger å bygge om hele filen. I VirtualDub merker du Start og End av den delen av filen du vil beholde, setter både video og audio til Direct Stream Copy og kjører Save As AVI. Dette går raskt, VirtualDub er veldig effektiv og du er faktisk bare begrenset av diskhastighet, men som jeg sa - den trenger å flytte hele 4 Gb av data for å bygge filene dine på nytt, så det tar ett par minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå