Gå til innhold

Grafikk-kort i stedet for 6600GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på Nvidia-kort som er kompatibelt med Battlefield 2, og som ligger i noenlunde samme prisklasse og kvalitet som 6600GT-kortene. Noen som har gode råd der ute?

Vel det med BF2 og 6600 kortene kommer nok til å bli fixet raskt, så kasnkje du ikke bør kjøpe et nytt grafik kort bare grunnet det. Men hvis du ikke har det, og har lyst på et nytt et så er det 6800LE du er på jakt etter. Yter tilnærmet likt, og hvis du er en av de som liker å få tingen til å yte bedre enn de normalt gjør så kan det åpnes opp låste/ ødelagte piplins så det kan yte så mye som et 6800GT kort. Men da mister du garantien din vil jeg tro.

 

Det var noen sykt billige demo kort fra komplett men der er det ikke flere.

 

Et nytt et kan du eks fra komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303912&cks=PRL

1599,- APG, men jeg vil tro det er det du skal ha.

 

EDIT: var det ikke bare 6600 vanilla som hadde problemer og ikke gt versjonen ????

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

alle tror at BF2 ikke er kopitabelt med 6600GT, men det gjør det.

det er 6600 som ikke er kompitabelt med BF2, og 6600 og 6600GT er forskjellige kort.

 

Så om du er ute etter et kort for BF2 i 6600GT prisklasse så kjøper du 6600GT!

 

Lurer litt på Nvidia-kort som er kompatibelt med Battlefield 2, og som ligger i noenlunde samme prisklasse og kvalitet som 6600GT-kortene. Noen som har gode råd der ute?

 

altså, da kjøper du 6600GT !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette med at 6600 GT AGP ikke er kompatibelt er tull. Folk på forumet her har blitt lurt. Jeg sitter med bruksanvisningen her nå og der står det på side 2, "NVIDIA GeForce 6600 GT (AGP)".

 

Listene over kompatible kort som renner rundt på nettet er like gode som.. vel, de suger.

 

Jeg spiller BF2 med 6600 GT agp selv.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...