Gå til innhold

Kan jeg spille BF2 med to maskiner online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må vel ha to kopier av spillet da ja...

Såg ikke at det var demoen det var snakk om, demoen går greit =)

Endret av AciD18
Skrevet (endret)
Kan jeg spille BF2 demoen på nettet med mine to maskiner jeg har hjemme? Tenkte bare på at IPen blir den samme ut.. :S

Om du spiller på 1 maskin om gangen så kanskje det går, men burde ikke gå å spille på begge maskinene samtidig. Du må jo logge deg på, og om du prøver å logge deg på når du alt er logget på, så burde det ikke funke.

Edit:

Hm, burde kanskje lest den første posten litt grundigere gitt... Så lenge du ikke logger inn fra flere maskiner samtidig med samme konto, så burde det gå greit ja. Ikke vanlig å sjekke slikt på IP.

Endret av sikkert
Skrevet
Kan jeg spille BF2 demoen på nettet med mine to maskiner jeg har hjemme? Tenkte bare på at IPen blir den samme ut.. :S

Om du spiller på 1 maskin om gangen så kanskje det går, men burde ikke gå å spille på begge maskinene samtidig. Du må jo logge deg på, og om du prøver å logge deg på når du alt er logget på, så burde det ikke funke.

Hvafornoe? Jeg regner med han har tenkt å bruke to forskjellige kontoer...

Skrevet

kjørte mini-lan på nett med 3 kompiser hjemme hos meg. Alle hadde hver sin konto og det funket veldig bra! Var bare litt beskymret for at alle tre ikke kunne gå på nett med samme IP adresse..thats all!

Men igjen, det funket :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...