Jernlov Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tar jeg en ny da. Låten handler om å være dritt lei av alt og at ingen bryr seg om du lever eller ikke lenger så hvorfor ikke begynne å gjøre noe som å være kriminell? Heavy Metal
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!"
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 dette er litt av teksten: Pay no mind what other voices say..
mushi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!" System of a down - Cigaro
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Siden det ikke har kommet nytt forslag sier jeg bare: "Can't you see that we love my cock!" System of a down - Cigaro FINALLY!! Jepp helt riktig, din tur!
mushi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 dette er litt av teksten: Pay no mind what other voices say.. A perfect circle - pet ikke min skyld at dere bare tar favoritt-banda mine! Ny en! "Cause you see my dear I have had enough Of keepin quiet about all this stuff" er sånn ca midt i sangen. Ikke rock/metal.
haarod Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 "I wish that I could follow trough I know that your love is true and deep"
953 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Joseph Arthur - Honey and the Moon Ny: A young nigga on the warpath / and when I'm finished, it's gonna be a bloodbath / of cops dyin' in L.A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå