Gå til innhold

Exalthed Hos Stormpikes?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leste ett eller annet sted at man kan kjøpe epic mounts av stormpikes for 90g ! :ohmy: og lurer på om jeg kommer til å bruke like lang tid på å bli exalted hos dem som jeg ville bruke å farme de 400 resterende Goldsa jeg trenger for vanlig epic mount. Orker ikke tanken på paladin epic mount som spiser mana - er fryktelig irriterende i BG der man mounter ofte :mad: .

Endret av Keylar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stormpikes er alliance sin versjon av "frostwolf" i Alterac Battleground ja?

Beklager å måtte skuffe deg, men den mounten får du billigst for noe med 600g, og det er ved exhalted reputation.

Skrevet (endret)
Hvordan ser mountene du får i AV ut?

Horde sin versjon er en svær hvit ulv, og alliance sin er en bukk. Ekstra morro for taurens, siden de ikke kan bruke andre "vanlige" mounts enn kodo.

Edit: la til et (dårlig) bilde av horde sin mount.

post-172-1119312127_thumb.jpg

Endret av likferd
Skrevet
Et medlem av Forte (Daggerspine, Alliance) er exalted. Grunnen er at han har knockback hammeren og epic mounten, jeg bare snur og løper hver gang jeg ser han :p

Hva slags hammer er det du mener? Den hørtes spennende ut :yes:

Skrevet
Et medlem av Forte (Daggerspine, Alliance) er exalted. Grunnen er at han har knockback hammeren og epic mounten, jeg bare snur og løper hver gang jeg ser han :p

Hmm, han er vel ikke tilfeldigvis en dorf pally ved navnet Fei?

Skrevet
Hvordan ser mountene du får i AV ut?

Horde sin versjon er en svær hvit ulv, og alliance sin er en bukk. Ekstra morro for taurens, siden de ikke kan bruke andre "vanlige" mounts enn kodo.

Edit: la til et (dårlig) bilde av horde sin mount.

det ble vel fiksa i patchen at taurens kan bruke alle mounts?

Skrevet

Alterac BG Rewards.

Her kan man altså kjøpe diverse frekke ting ettersom man blir mer "friendly" med Stormpike'sene.. (Alliance).

Noen som har en idé hvordan man best kan nå friendly/honored/revered/exhalted status?

Etter som jeg forstår er det bare via de questene man kan få og ved å levere inn de forskjellige tinga man får etter et kill, eks: Forsaken heart/Tauren hoof/Orc tooth osv.

Skrevet
Noen som har en idé hvordan man best kan nå friendly/honored/revered/exhalted status?

Etter som jeg forstår er det bare via de questene man kan få og ved å levere inn de forskjellige tinga man får etter et kill, eks: Forsaken heart/Tauren hoof/Orc tooth osv.

Jeg tror det er raskere rett og slett å "grinde" fiendens vakter, istedet for å gjøre questene. Du leverer jo selvfølgelig inn night-elf heads og dwarf spines samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...