Gå til innhold

Dine meninger om BF2 her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elendig!

Unnskyld meg, men dette var enda en fiasko siden BF:1942. Grafikken var så og si elendig. Texturkvaliteten var ikke noe tess, shaderene - hvilken shadere?

Fysikken minnet om et simpelt ragdoll system. Gameplayet minnet VELDIG om Desert Combat modden til BF.1942. Og over det hele må spillet har vert elendig kodet. Dette ser man når man sammenligner grafikken og systemkravene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du faktisk prøvd spillet i høyeste oppløsning og alt på high eller?

Tror du blir litt overrasket. Spillet er nemlig veldig skalerbart og er betydelig forskjell mellom laveste og høyeste detalj. Personlig digger jeg grafikken, og kjører det på medium.

Skrevet
Elendig!

Unnskyld meg, men dette var enda en fiasko siden BF:1942. Grafikken var så og si elendig. Texturkvaliteten var ikke noe tess, shaderene - hvilken shadere?

Fysikken minnet om et simpelt ragdoll system. Gameplayet minnet VELDIG om Desert Combat modden til BF.1942. Og over det hele må spillet har vert elendig kodet. Dette ser man når man sammenligner grafikken og systemkravene.

I følge specsene i profilen din har du et GeForce 4 kort, som spillet ikke engang støtter. Så jeg ser ikke helt poenget med å klage over grafikken, med DET monster-kortet.

Personlig synest jeg spillet er knall, og gleder meg til å tilbringe halve sommeren med det.

Skrevet
Elendig!

:roll: Hvis du har prøvd det med den hardwaren du har i profilen, så...

Skrevet

Jeg er gruelig irritert på de som syter og klager over spillet.

BF2 er et supert spill, ferdig med det. Jeg synest at grafikken er super, men grafikken i et spill har nesten ingenting med saken å gjøre.!

BF2 er spillet!!

Skrevet
Og over det hele må spillet har vert elendig kodet. Dette ser man når man sammenligner grafikken og systemkravene.

Ikkje elendig da, men eg er enig.

Skrevet
Hmmm. Jeg tror jeg har litt problemer med ytelsen jeg.

Har en athlonxp 2500+, 512 pc2700 ram og et softmodda GF6800. Alikavel hakker det med alt på medium i 1024*768, umulig å fly...

Selv med alt på min går det ikke helt glatt... :(

Dette er for dårlig, right? Må være noe feil...?

Jeg har samme oppsett som deg nesten. Har Xp 2800+, softmoddet 6800, og 1 gb ram. Med de gamle driverene går det som en drøm, men med de nye driverene hakker det jo som et uvær bare man snur seg. Skjønner heller ikke problemet.

Hvilken drivere mener du?

Skrevet
Elendig!

drite på drage der.

Tror ikke du vet hva du snakker om :ermm:

Skrevet (endret)
Elendig!

Tja, profilen min er litt utdatert, ja :)

Amd Athlon XP 2500+, ATI Radeon 9800PRO.

EDIT: Syphon: Jeg vet ganske godt hva jeg snakker om, ettersom jeg har prøvd diverse instillinger på BF:2 Demoen.

Endret av DiskSpace10GB
Skrevet
Elendig!

haha lol

Skrevet
Elendig!

EDIT: Syphon: Jeg vet ganske godt hva jeg snakker om, ettersom jeg har prøvd diverse instillinger på BF:2 Demoen.

Ro Ro til fiskeskjær? :p

Skrevet
Mener; hvilken drivere bruker du?

Nu bruker jeg 77.72. Før brukte jeg 77.50 og hadde samme problem med de. Før der igjen brukte jeg den som kom før 77.50. Da gikk alt flytende og kjørte med 2xAA uten problemer.

Skrevet

Panzer spesiellt fikk jeg en sånn "god" følelse av. De er rimelig bra modellert og detaljenivået er akkurat passe til at du får den "shit, panzer!" følelsen...

(dog ikke like mye som i OPF, der du hørte panzer leeeenge før då så det... rullinga av BMP tracks ble rettogslett jævlig etterhvert :p )

Grafikken er fin den, det skal jo være spillbart i høyt tempo også da!

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor folk syter så jævlig på sniperne. Syns ihvertfall at M24 er helt konge. Den er jo sterk nok den. noe sterkere hadde blitt for mye. skal jo ikke være AWP heller da.

og til de som sier at snipern suger og at du må bruke MANGE skudd for å drepe sier jeg bare!

Jeg satt på den røde prikken og snipa en jævel i krana (grønne) ække det Treffsikkert og stærkt nok så vet ikke jeg!

post-171-1119477144_thumb.jpg

Skrevet
Mener; hvilken drivere bruker du?

Nu bruker jeg 77.72. Før brukte jeg 77.50 og hadde samme problem med de. Før der igjen brukte jeg den som kom før 77.50. Da gikk alt flytende og kjørte med 2xAA uten problemer.

Da prøver jeg det. Får se åssen det går... Takk inntil videre :D

Skrevet

ahh ja seff du er jo den eneste som har prøvd Battlefield: 2 demoen..

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...