~Alex~ Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Har instalert den nye windows oppdateringen på begge dataene mine og plustelig funker ikke noen spill online, xfire virker ikke osv. Noen tror dette ligger hos telenor, tror personelig det er Windows. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Endret 19. juni 2005 av ~Alex~
Snorre Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har instalert den nye oppdateringen på begge dataene mine og plustelig funker ikke noen spill online, xfire virker ikke osv. Noen som har opplevd det samme? JEg lar alltid være å innstalere Service Pack 2, noe du tydeligvis har gjort. Står mer om dette i min guide som forøvrig er den ene av de to stickey-trådene.
~Alex~ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Har instalert den nye oppdateringen på begge dataene mine og plustelig funker ikke noen spill online, xfire virker ikke osv. Noen som har opplevd det samme? JEg lar alltid være å innstalere Service Pack 2, noe du tydeligvis har gjort. Står mer om dette i min guide som forøvrig er den ene av de to stickey-trådene. Nei dette har ikke noe med sp2 å gjøre, men den nye patchen som kom i går.
substeinar Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Vel nå funker ikke WoW heller, og jeg har ikke installert en dritt. Telenor må dø!
~Alex~ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Vel nå funker ikke WoW heller, og jeg har ikke installert en dritt. Telenor må dø! Noen som har dette problemet men en annen ISP?
FenrisC0de Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Virker som telenor feil. Jeg har ingen problemer. NextGenTel
andre_goaaal Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 telenor har fucka nettopp.. bra nu, sjekk nu dere
Matmoms Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 har også telenor, opplevde at warcraft 3 og alt annet av onlinespill ikke funket, heller ikke mange nettsider, som blizzard.com nå funker alt igjen :D
Gromle Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har instalert den nye oppdateringen på begge dataene mine og plustelig funker ikke noen spill online, xfire virker ikke osv. Noen som har opplevd det samme? JEg lar alltid være å innstalere Service Pack 2, noe du tydeligvis har gjort. Står mer om dette i min guide som forøvrig er den ene av de to stickey-trådene. SP 2 lager nå ikke noe krøll med spill. Aldri gjort det her ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå