Gå til innhold

Billig bærbar til World of warcraft


Yoruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men faen da mann, Mac er bare dårlig og dyrt, de er lekre men det må man betale for til de grader!! En Mac til 20 000 koster 12 000 hvis du vil ha vanlig PC...

:!: :no: Dummeste eg har høyrt. Kan ikkje sei at noko er dårlig og dyrt, berre for ein ikkje likar det.

 

Sjølv vil eg tru ein powerbook er i ypperste klasse for å spele Wow, da får ein jo også eit fantastisk desing, kva meir kan ein ønske seg?

Lenke til kommentar
Det er snat nok, men akkurat WoW skal være veldig bra på mac...

Helt feil. WoW er helt på tryne på Powerbook 12". WC3 funker knapt. :hm:

Kjøper du Powerbook får du veldig lite ytelse for penga. 12" har FX Go5200 som er elendig, 15" og 17" har MR 9700 som du får i en pc til halvparten av prisen, det samme gjelder og 12". Dessuten blir PowerPC obsolete om et år, siden Apple endelig kom til vett og får Pentium M i Powerbookene deres! Da kan du bare sitte der med den slitne og trege Powerbooken din. :)

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha den så billig som mulig, bør du ta en titt på www.computercity.no.

Der har de en acer maskin med meget bra specs (i forhold til pris)

 

Amd 64 3000

512 ram

40gb

dvd dual brenner

geforce go5700 med 64 mb minne (nesten like bra som radeon9700)

 

til en pris av 6999,- er vel et uslåelig tilbud?

Lenke til kommentar
Det dummeste jeg har hørt er nynorsk....
XGA oppløsning da...... STORT minus....

Største minuset er vel useriøse folk på forumet..

 

Anyways.. Gå for en pc hvis du skal spille..easy has a pie..

Selv om jeg simpelten _elsker_ å jobbe med pappas powerbook om morgenen med en kopp kaffe :love:

Lenke til kommentar
XGA oppløsning da...... STORT minus....

Det trenger ikke være et minus for noen, høy oppløsning er nødvendigvis ikke bedre, men ja, for de aller fleste er XGA litt i det minste laget. Men som trådstarter sier, så skal pc-en brukes til å spille WoW, og da er det jo greit at han kan kjøre spill i native oppløsning som ikke er så høy, siden skjermkortet ikke er så bra.

 

Skjermoppløsning er smak og behag.

 

Off-topic:

Jaja, da er vel kanskje ikke PB noe for spill, men den passer til gjengjeld til alt annet. Man får ikke lite ytelse ift. pris. Man mangler aldri kraft så lenge man har nok RAM, det mener iallefall jeg...

Nope, PB passer ikke til spill, men helt enig, til alt annet. PB er verdens mest digge laptop! :love: Men kunne trengt litt høyere skjermoppløsning på 15", selv om det ikke er så nødvendig når man har Exposé.

:love: Mac OS X

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Nope, PB passer ikke til spill, men helt enig, til alt annet. PB er verdens mest digge laptop! :love: Men kunne trengt litt høyere skjermoppløsning på 15", selv om det ikke er så nødvendig når man har Exposé.

:love: Mac OS X

Du er vel kanskje litt misunnelig da..

Jeg sitter og skrive på en nå.

Lenke til kommentar
Den har blitt lagt inn som alternativ lenger opp, men jeg er enig i at den vil være det beste kjøpet til den prisen, uten tvil. Helt greit skjermkort i alle fall!

Ja, det NVIDIA GeForce FX Go5700-skjermkortet som er i denne maskinen kan måle seg med et ATI Mobility Radeon 9700-skjermkort på spillytelse ifølge denne testen:

http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1540455,00.asp

 

Acer Aspire 1522LMi gir mye for pengene med andre ord :thumbup:

 

Systemkravene til World of Warcraft er heller ikke særlig store:

http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html

What are the game's system requirements?

 

Windows® System 98/ME/2000/XP OS:

 

    * 800 MHz or higher CPU

    * 256 MB or more of RAM

    * 32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better

    * 4 GB or more of available hard drive space

    * DirectX® 9.0c or above

    * A 56k or higher modem with an Internet connection

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...