Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 hei! Jeg sitter og spiller dette nå.. Men jeg står fast, og har gjort det i 7 år! Er det noen her som vet hvordan jeg skal komme meg INN i tempelet på starten?? Mvh. Lasse
Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hmm, nå begynner det å bli utrolig lenge siden jeg har spilt dette spillet, men mener du templet på Atlantis? Etter du har kommet deg opp fra U-båten? Om det ER det, må du forklare hvordan det ser ut, hvor du er, og HVA det er som gjør til at du ikke kommer inn (Ingen veier å gå? Kode som må stilles rett? Annet?).
Musty Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) edti: slått på målstreken ja... gamefaqs! Endret 19. juni 2005 av Musty
gobyfly Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Sikkert Tempelet i Amazonas han snakker om , der du skal piske en Gris på ræva.
Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Sikkert Tempelet i Amazonas han snakker om , der du skal piske en Gris på ræva. Jeg kommer meg over til tempelet, men han mannen vil ikke slippe meg inn. Det sitter en papegøye i treet som jeg kansnakke med. Er det noe med den?
Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Sikkert Tempelet i Amazonas han snakker om , der du skal piske en Gris på ræva. Jeg kommer meg over til tempelet, men han mannen vil ikke slippe meg inn. Det sitter en papegøye i treet som jeg kansnakke med. Er det noe med den? Få dama til å snakke med han fyren så han ikke kommer etter deg når du går ut. Så går du ut. Om han ikke følger etter deg går du bort til den lille "basaren" hans og tar ei oljelampe. Bruk oljen i denne til å lirke på noe inni templet. Tror det var nogen lunde slik det var. BTW: Om jeg tar feil av hvor du er, kan du ta et screenshot, så jeg får vite det? Tror det hjelper på veldig mye.
gobyfly Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Pappegøyen gir deg og et passord. Hemocratius eller noe slik...
Wyldelife Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Bare for kødd, hvor *ermm* hvor fikk du tak i det? Jeg vil også ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå