Gå til innhold

GTA: SA starter ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden måtte jeg ta strømmen av pcen, mens jeg var inne i San Andreas. Etter dette vil det ikke starte.

Når jeg trykker på ikonet, loader den i 3sec, så idler den igjen. Prosessen vil liksom ikke starte, eller starter og termineres på 2 sekunder.. Noen med lignende problem/gjør jeg for å fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt, jeg har opplevd det samme! Jeg skrudde riktig nok av pc'n først (i går kveld) og kuttet samtidig strømmen fordi jeg ikke har lang nok ledning til prosjektoren foreløpig, og måtte flytte cpu'en. Nå starter den ikke i hele tatt, det ingen merker/hakk på cd-overflaten, det går fint å autokjøre cd'n, men starte gta fungerer ikke. Den jobber i 2-3 sekunder og "gir opp". Dette er KRISE!

Jeg har forsøkt å innstallere og uninstallere, nå lukter det full opprulling av registre :-)

Skrevet
Kom til å tenke på en ting i går angående gta problemet ditt.

Har du mange usb enheter, og koblet du de likt opp igjen?

Av og til opplevd at usb kan gjøre så sånne ting skjer

Prøver dette sporenstreks - resultat følger!

Skrevet

Det fungerte ikke.

Dette fungerer

Var nødt til å slette savegames i C:/documents and settings/fjartan/mine dokumenter/gta sa userfiles

Nå starter den, forsøker å bruke de gamle savegames igjen

Skrevet

opplevde dette i stad.. nekta å starte.. så lastajeg ned nyeste skjermkortdriver å nå fungerer det fint igjen :) er ikke sikker på om det var problemet men det var alt jeg gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...