joshgroban Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Som topicen sier har jeg en Sony dvd brenner. Lurer på om jeg kan brenne vanlig cd/rw med den? Da kan jeg f.eks kaste ut min cd brenner som står i , og kjøpe meg en dvd leser. En ting til... Kan jeg se dvd på en dvd brenner uten problemer? For da slipper jeg kjøpe meg dvd rom
_Adler_ Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 (endret) Alt du ønsker å gjøre er mulig. For å brenne CD-R og CD-RW velger du bare det i brenneprogrammet ditt. Regner med at det er Nero. Har du problemer med det eller vet ikke hvordan du gjør det, er det bare å spørre Forresten, denne posten er, etter min mening, feilpostet og hører bedre hjemme i "Lagringsmedier". Raportert til en moderator. Endret 18. juni 2005 av _Adler_
joshgroban Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Har dere noen anbefaling av dvd avspillingsprogram? har prøvd windvd xp som fulgte med skjermkortet, men det er så ustabilt når jeg skal spille av dvd...
_Adler_ Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 VLC er bra og gratis. Spiller i tilleg av det meste av formater og codecer. Power DVD er også bra, men koster penger da.
b-real Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 DvD er et lagtingsmedie og hører mere naturlig hjemme i kategorien lagringsmedier en den gjør i Annet om hardware. Posten flyttes dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå