Gå til innhold

Mye tull med Geforce4-kort.


Anbefalte innlegg

Hei, ser at det er flere som sliter med stabiliteten til de nye Geforce4-korta. Kjøpte selv et Gainward Geforce4 TI4400 "Golden Sample"-kort fra Komplett i mai. Kortet var DOA, dvs, det kom "søppel" på skjermen da jeg bootet det (det manglet "blokker" av grafikken+at bildet skalv), testet det i pc 2 og 3 her i heimen med det same resultat. Sendte det tilbake til Komplett og fikk ett nytt kort tilsendt. Dette kortet fungerte helt fint i starten. Etter en 2-3 uker begynte piksler å forandre farge i spill og på Windows desktop. Hmmm, tenkte jeg og fyrte opp Linux, samme problem der=HWprobs. Jeg sendte kort til Komplett igjen og de har sendt nytt kort til meg igjen. Jeg har levd i den tro at det bare var meg som var uheldig, men det ser ut til Nvidia/kortprodusentene ikke har hatt helklaff denne gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme skjermkort som deg og har ikke no problemer her.

Jeg hadde men det er pga at hovedkortet visstnok ikke gir nok strøm til skjermkortet mitt i følge dem på komplett.no. Så vi får se når jeg får penger nok til et nytt hovedkort.

 

Men kanskje du har vært så uheldig å fått to defekte kort. Det er noen som er det også :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...