Hoax Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har sett at det var anbefalt å legge inn Win XP (SP2) Drivere, Antivirus og så legge inn codecer og media avspillings program etter det, men nå finner jeg selvfølgelig ikke ut hvor jeg så dette, det var for å unngå konflikter mellom codecer og medfølgende codec som er i noen mediaavspillere tror jeg... Har det virkelig noe å si? Har tenkt å legge inn "K-Lite mega pack" eller "standard pack" med codec og DivX player blir det vel, for det har virket ganske bra her tidligere.
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det er anbefalt å slipstreame SP2 inn på en XP-CD, innstallere den og oppdatere resten av oppdateringene før man gjør noe som helst annet. Deretter maskinvaredrivere (brikkesett, skjermkort osv), etterfulgt av anti-virus og brannmur. Kanskje det er denne siden du sikter til?
Hoax Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Har en Win XP med SP2 CD som legger inn nesten alt som er av crit updates og det er det eneste som er installert nå (Har patchet opp med de aller siste oppdateringene) i tillegg til noen grunnleggende drivere til noe av hardwaren min. Setter bare i gang å legge inn K-Lite pakken da og så ellers ting som trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå