Gå til innhold

F.E.A.R. Multiplayer Closed Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du trenger en vanlig Fileplanet konto...venter fortsatt i kø hvis noen har en mirror enn fileplanet så hadde det vært hyggelig

Den er eksklusiv for FilePlanet, så jeg vil tro det er ulovlig for noen andre å legge ut fila (selv om du likevel må til FilePlanet for å få serial). Hvis du får vite noe annet, må du gjerne si fra til meg. Så skal jeg legge den ut på Gamer.no sin lokale filserver. Men jeg tror neppe det kommer til å skje før eksklusivitetsavtalen går ut.

Skrevet (endret)

der var spelet instaler, men (dessverre) må eg vel ut i det fine været. så det blir nok ikkje noko speling før seinare i kveld. *gleder meg*

Endret av ttt
Skrevet

Morsomt spill! Kommer definitivt til å kjøpe dette spillet når det kommer ut. Desverre ser det ut som det er slutten for mitt trofaste R9800pro, kortet klarer ikke å drive spillet på medium settings og 1024X768 uten at det lagger fælt. Dette er ille... :cry:

Skrevet (endret)

Spillet funket fett i 1280x960 oppløsning og alt på maximum, utenom aa og af. Ganske underholdende, men er single playeren jeg gleder meg til.

Prosessoren min er en flaskehals da :S

Endret av M@R7!N
Skrevet

Det jeg likte med F.E.A.R. Var omgivelsene, skudd hullene ryker det av, veggen får feite høl etter kraftige skudd, skjermen riser fra kant til kant under eksplosjoner, kulene hopper, spretter fra vegg til vegg og kan treffe deg selv og hvis du er dum nok og står for nærme enkelte objekter.

Tja, lenge siden jeg har testa noe så fet Multiplayer spill! Gleder meg til singelplayer for og si det sånn!

Skrevet

Leste hele artikkelen nå nettopp om FEAR. Må si jeg gleder meg stort til dette spillet, hvis det jeg leste blir lagd bra i spillet som de horror detaljene dem har tatt med om hu jenta og de bisare opplevelsene kommer jeg til og hoppe av glede når jeg spiller det. hehe

gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...