Rookie_NO Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Tenkte jeg bare skulle si at hos meg så funker GTA:SA helt fint! Folk sier i trådene rundt her at det virker som GTA er bare bugs, men det har jo med å gjøre at de det funker hos ikke skriver det inn her, så hvis du ikke har problemer med å få GTA:SA til og kjøre så kan du jo signere her Min pc : AMD Athlon 64 3200+ 2.2GHz GF 6600GT Crucial PC3200 DDR-DIMM 1024MB Win XP Man har jo fortsatt de grafiske glitchene. men ingenting som ødelegger spillopplevelsen for meg! Dette er et perfekt eksempel på et spill der gameplay betyr mye mye mer enn grafikk! Endret 17. juni 2005 av Rookie_NO
royale Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 San Andreas kjører glatt her også, og de små bugsene plager ikke meg.
Cultofluna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Fungerer fint her også.. men lydbug'en ER irriterendes..
KristianF Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Eneste problemet jeg har er grafikk / texture "glitch" noen få ganger, men det har det vært i alle GTA 3D spillene.. Og 2 ganger har spillet klikka.. Ellers er det problemfritt! Og for dere som sliter med lyden. Jeg også gjorde det, helt til jeg gadd å gjøre noe med det. Har du Creative, så gå innpå Creative Surround Mixer og sett på 2 høyttalere. Har du du innebygd ac97 dritt som jeg har, så åpner du sound manageren og velger "Swap Center / subwoofer" greiene (vist du kjører på 6 channel..) Ellers så funker det fint å sette på 2 høyttalere, så skal det funke..
TST Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 En tråd for folk som IKKE har problemer med et gitt spill skjønner jeg dessverre ikke poenget med. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg