Gå til innhold

Få Bit Torrent i tray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går det an å gjøre slik at når man minimere Bit Torrent så legger den seg i tray?

bruk bitcomet, det er både raskere og bedre oversiktlig, og legger seg i tray

Skrevet
Går det an å gjøre slik at når man minimere Bit Torrent så legger den seg i tray?

BitComet anbefales ja :thumbup:

Skrevet

lurt på det samme, eller det vil si: er det mulig å få bitcomet til å kjøre opera i den interne leseren? lager nytt topic om det gitt :p

Skrevet

BitComet anbefales ja :thumbup:

Dette kan stå som standardsvar på hardware-forum-familien. Du spør om en spesifik ting, og alle svarer at du bør bruke et annet program. Kanskje trådstarter _vet_ at BitComet kan legge seg i tray. Kanskje trådstarter ikke vil bruke BitComet av en eller annen grunn. Alle ser hva trådstarter spør om, men _ingen_ svarer på det.

Det bare irriterer meg fordi jeg har opplevd det samme ørten ganger selv. De mest groteske eksemplene er når du spør om noe Windows-relatert, og over halvparten av svarene sier at du bør bruke Linux.

Når sant skal sies, så bruker jeg BitComet selv, og kan anbefale det. Men jeg hadde aldri svart "bruk BitComet" i denne tråden rett og slett fordi det er off-topic. Og fordi jeg ikke vet svaret på det han spør etter, siden jeg ikke bruker BitTorrent. Noe sier meg at ingen av dere gjør det heller, for da hadde dere vel visst svaret. Da bør dere heller ikke svare i det hele tatt, etter min mening.

Skrevet (endret)

Han skriver ikkje kva klient han bruker da, berre Bit Torrent. Og eg synest det er eit greit svar eg. Om ein tray-funksjon ikkje er innebyg i programmet skal det visst være vanskeleg å endre på det.

Om han må lese 3 stk "BitComet er anbefalt" før svar nr. 4 poengterer at han på oppgje kva program han bruker og nr. 6 forteller at det ikkje er mulig så ser eg ikkje det store problemet.

Eg må nok som dei andre få lov til å bemerke at BitComet er ein knakande bra klient som anbefales på det varmaste.

Endret av zeph
Skrevet
Han skriver ikkje kva klient han bruker da, berre Bit Torrent. Og eg synest det er eit greit svar eg. Om ein tray-funksjon ikkje er innebyg i programmet skal det visst være vanskeleg å endre på det.

Om han må lese 3 stk "BitComet er anbefalt" før svar nr. 4 poengterer at han på oppgje kva program han bruker og nr. 6 forteller at det ikkje er mulig så ser eg ikkje det store problemet.

Eg må nok som dei andre få lov til å bemerke at BitComet er ein knakande bra klient som anbefales på det varmaste.

Om han ikke sier noe spesifikt, så er det overveiende sannsynlig at det er Windows-klienten han snakker om, eller hva? Så at trådstarter-spørsmålet var upresist er jeg uenig i.

(Eller mener du at du ikke forstår hvilket _program_ han bruker? BitTorrent er jo et program ... :huh: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...