rew Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Er dere dumme ! så klart de som ganker noe når de tar 1 boss er idiotiske mennesker.. tenk hvis de opplever det samme. eks når de skal ta 1 boss med 1% så dør alle pga av alliance siden de gangker dem..hvor irriterende er ikke det. tenk hva ha der gjøre mer andre skjer med dere PS:føler at de som spilller Alliance er de fornuftige som meg OG HORDE er så stygge personer som ikkehar oe liv og driter hva andre føler! Det er uten tvil irriterende og slemt gjort, men du har selv valgt en PvP server, hvis du ikke liker det, avinstaller wow eller bytt til PvE. Selvfølgelig driter Horde i hva Alliance føler (og motsatt), er du pvp flagget, så må du regne med å bli angrepet.
Taykun Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 hahaaa :!: Det suger, men er ikke vits å freake helt ut heller da. Vi måtte gi opp på azuregos pga hordene, men var jo gøy likevel. Horder som suicider inni alliance gjengen. Blir drept, får mark of frost, og blir til en isblokk i et kvarter etterpå er bare et herlig syn
dnthalhuk Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hadde jeg vært en av de som hadde blitt ganka hadde jeg nok ønsket dere til en varm plass (ikke kanariøyene), men hadde jeg vært en av de som utførte gankingen hadde jeg nok utført handlingen med et smil om munnen. Er jo tross alt krig
uberhunter Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ok ærlig talt, nå er jeg ganske lei av folk som syntes at det er idioti å ødelegge for motsatt faction på en PvP server. Grunnen til at jeg joinet en PvP server, var at jeg kunne nemlig ha en fiende, og jeg regnet med at de andre som joinet PvP server valgte det med samme grunn. Jeg regner med at fienden vil gjøre alt for å stoppe/ødelegge det jeg driver med, og jeg ødelegger for min fiende så godt som jeg kan. Hadde jeg villet prøve å ta alt mulig av bosser og grinding i fred, hadde jeg valgt en PvE server asap. Dessuten kan jeg ikke forestille meg noe mer kjedelig enn å grinde i 7 timer uten å bli stoppet av alliance, å bli ganket er en del av morroen imo, for da er jeg ikke der lenger bare for å tjene penger, jeg er der også for å få hevn. IMO så føler jeg at det er mere frihet når det gjelder andre spillere på PvP. Dere på PvE server har sikkert blitt ganket på noen måte de og (glemt å unflagge seg fra pvp eller noe slikt), blir dere ikke utrolig irriterte når dere møter han som ganket dere, så er der eneste dere kan gjøre å /insult eller /spit ? Jeg hadde ihvertfall blitt fly forbanna.
chokke Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg kan banne på at 90% av dere som sier det er dårlig gjort ville angrepet de hvis de raida noe, men hvis dere hadde blitt angrepet under samme sak hadde det vært helt greit. OT: var dette the maelstorm?
chokke Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 strange. Er det så mange lvl 60 allied folk der? jaja, på tide å komme seg oppover . har bare 17 lvler igjen
Minigud Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 uff ja, icecoast alene har over 30 lvl 60 folk, alliance er helt klart sterkere enn horde
royale Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg husker jeg og en kamerat var i azhara og vi så en gruppe alliance som tokk Azuregos, og vi løpte inn i mengden og brukte fear.
chokke Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 men hvor mange folk trengs ca for å ta azurgos eller kazak?
Minigud Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 de brukte 40 lvl 60 folk, de klarte å ta zurgos men på kazzak fikk vi stoppet dem
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg ser virkelig ikke problemet. Nei, det er ikke særlig hyggelig å angripe folk som er midt i en boss-fight. So what? Er man på en PvP-server, får man tåle å måtte se seg over skulderen i contested område. Hvis ikke; ta sutringen over på en PvE-server. Tidligere i dag hoppet 3 alliance på meg mens jeg gjorde en quest i STV, 7-10 levels over meg. Surt, men sånn er PvP. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme om jeg og to andre hadde støtt på en enslig alliance. Å tro at spillerne på sin egen side er så utrolig noble og den andre siden er full av gankere og tølpere, er så ufattelig naivt at jeg finner ikke ord. Er det egentlig noen her som tror at ved å opptre respektfullt og med "ære" (dvs. fair fights), så vil all ganking på serveren forsvinne? Dream on. Det vil alltid være folk som ganker, og det lureste man kan gjøre, er å komme seg opp i lvl60 så fort som mulig.
Zerpent Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 OG HORDE er så stygge personer som ikkehar oe liv og driter hva andre føler! Spiller man på PVP har man ikke noe man skulle sagt men jeg vet ikke helt hva jeg syns om dette. På serveren hvor jeg spiller (Zenedar) så står ofte motsatt fraksjon og ser på og heier når noen tar Azuregos. Syns det er morsomt for disse mobsa er tross alt felles fiender.
Kellendil Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg elsker at det er mulig å gjøre slikt. Jeg spiller på PVP server fordi jeg vil ha en utfordring.
Omar Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Trodde kazzak gikk over i "God Mode" når det er over 40 players i Tainted Scar.
Treblad Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg ser virkelig ikke problemet. Nei, det er ikke særlig hyggelig å angripe folk som er midt i en boss-fight. So what? Er man på en PvP-server, får man tåle å måtte se seg over skulderen i contested område. Hvis ikke; ta sutringen over på en PvE-server. Tidligere i dag hoppet 3 alliance på meg mens jeg gjorde en quest i STV, 7-10 levels over meg. Surt, men sånn er PvP. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme om jeg og to andre hadde støtt på en enslig alliance. Å tro at spillerne på sin egen side er så utrolig noble og den andre siden er full av gankere og tølpere, er så ufattelig naivt at jeg finner ikke ord. Er det egentlig noen her som tror at ved å opptre respektfullt og med "ære" (dvs. fair fights), så vil all ganking på serveren forsvinne? Dream on. Det vil alltid være folk som ganker, og det lureste man kan gjøre, er å komme seg opp i lvl60 så fort som mulig. What he said!
A|3x Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 lvl 60 chars som griefer kazzak er helt ok (gjør det ofte selv) lvl1 chars = lame
John Keats Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Trodde kazzak gikk over i "God Mode" når det er over 40 players i Tainted Scar. Er ikke det bare når det har gått 5 min eller noe etter at kampen startet?
Radhoo Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Trodde kazzak gikk over i "God Mode" når det er over 40 players i Tainted Scar. Han går i en ubermode hvis det er flere enn 40 stk på hat lista. Det er pga at du ikke skal ha 80 mann som tar han ned. Ødelegge for de som er på samme side som deg er helt idiotisk. Ødelegge for fienden er helt ok.
John Keats Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Trodde kazzak gikk over i "God Mode" når det er over 40 players i Tainted Scar. Han går i en ubermode hvis det er flere enn 40 stk på hat lista. Det er pga at du ikke skal ha 80 mann som tar han ned. Ødelegge for de som er på samme side som deg er helt idiotisk. Ødelegge for fienden er helt ok. Han restorer jo også 75k hp når noen i combat med han dør. grounding totem for eksempel er dumt på han eller når noen kommer løpende inn som ikke skulle ha vært der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå