Gå til innhold

fire mage spec. improved fireblas eller blastwave?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv en ganske standard 31/20 arcane/fire. Synes ikke fullspecca fire er noe særlig tess. Går mer for en critbasert firemage. PoM og AP er to viktige ting innen arcane! For ikke å snakke om improved AM, IAE, Arcane instability, Arcane Consentration er også ganske kjekt å ha, en gratis Blizzard til 1400 er ikke å forrakte. Dessuten har man Arcane Mind som gir deg litt ekstra mana i poolen (kjører man frost er kanskje ikke denne så nødvendig). Evocation gir meg 3800 mana på 8 sec, den ekke dum når en stygg alliance dukker opp når du har lite mana. Poly, Evo, Poly (siden denne breaker med en gang pga nerf), Bandage, liten fight, alliance død.

 

Er mye godsaker innen Fire også, men synes at Imp Fireball, Impact, Ignite, Flame throwing og Pyro er det som er verdt å satse på, synes ikke de videre opp på treet er bra nok til å kunne utkonkurrere de høyeste på arcane siden . Men det er smak og behag, forskjellig fra spillestil til spillestil ;) Ingen kan motsi meg når jeg sier at en Ap-PoM-Pyro crit på 1570 + ignite 628/4sec svir som faen etterfulgt med en fireblast critt på nærmere 1000, og deretter cone of cold. Hvis du er så heldig å i tillegg kunne starte med fireball så synes jeg synd på han du møter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...