Gå til innhold

Mitt nye råne-objekt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannfolk kjører Audi eller amerikaner (som Shelby GT500 67"). Skal si deg Audi S6 med dundrende intercooler og straight-through pipe tiltrekker babes. Den der pakkis sjappe der skremmer bare damane unna.

 

pic1.jpg

625HK bi-turbo :grin:.

 

Uansett, er du glad i bilen din så er slepper du ikke en dame inn i den :grin:.

Quote:


MrA| skrev (2002-07-23 00:41):

Mannfolk kjører Audi eller amerikaner (som Shelby GT500 67"). Skal si deg Audi S6 med dundrende intercooler og straight-through pipe tiltrekker babes. Den der pakkis sjappe der skremmer bare damane unna.



Kjekt å ha, Dyrt å bruke. Derfor kjører eg riskoker billig å ha, Billig i drift. :grin: :grin:

Quote:


Den 2002-07-23 00:41, MrA| skrev:

Mannfolk kjører Audi eller amerikaner (som Shelby GT500 67"). Skal si deg Audi S6 med dundrende intercooler og straight-through pipe tiltrekker babes. Den der pakkis sjappe der skremmer bare damane unna.

dame inn i den
:grin:
.



 

Ifølge deg kjører ekte mannfolk bla. Audi...

 

...det på bildet mitt er faktisk en AUDI 90 coupe quattro... Hva trodde du det var...? En gålf?

 

:???:

Så faktisk det, men du har **** meg fjerna alt av Audi på den :smile:. Ser ut som den verste riskokern nå jo.

 

Har du noen ekstra kroner (sånn omtrent 12000,- svenske) kan du kjøre den inn på chipcenter i sverige og få 80-120 ekstra hester, og bedre lyd :wink:. Har du mer penger kan du kjøre den inn til _service_ hos gode gammle Dahlbeck og få en helt annen bil tilbake.

Hmmm.... er jeg dum?

 

Nei.

 

80-120 hk ekstra på en bil som har en 2,3 liters 20v rekke 5'er uten turbo? Og som atpåtil er ganske max utnytta i utgangspunktet, til og med da den rulla ut fra fabrikken?

 

Det går ikke.

 

Chip til denne bilen vil ikke gi mer enn 10 hk ekstra.

 

Å trimme når du ikke har turbo koster ca. 1000 kr per hk. Det er sikkert fullt mulig å dra ut 80 hester mer, men det ville betinget:

 

-Større, smidde stempler

-Høvlet/portet topp

-Fjerning av luftfilterboks, sette på filter ala koni eller k&n

-Fjerning av katalysator

-Montasje av effektanlegg helt fra grenrørene/eksosmanifoilen og frem til bakpotta

-Nye, kvassere kamakslinger

-Spesialtilpasset chip ved tilpassing på rullende landevei

 

Er ganske fornøyd med 164 hk originalt og 0-100 på 8,1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...