Gå til innhold

Old School spammere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjeberg FHS, musikklinja. Jupp. Du da?

7583375[/snapback]

 

 

Militia`n, aka løpe rundt i skogen og være barsk. Mye bra folk der, så jeg koser meg :)

For øyeblikket er jeg hjemme for å vise hvordan det skal festes. Har vært på fylla hver dag siden 15 des..selvfølgelig med unntak av lille julaften, julaften og merkelig nok i dag. I morgen blir det nach hos meg, med seriøse mengder cognac, grappa, whisky og ymse drikker jeg ikke kan navnet på. Samt sigarer. Og en HELVETES bong, type schvær. Bør bli bra ;)

 

Hvordan er livet da? Jeg er fremdeles lykkelig opptatt med samme dama, bor fremdeles med brorsan, og kjører en oransje saab 96. Eneste minuset er at jeg er i militian på et sted som heter ørland, en time med hurtigbåt fra Trondheim. Ørland byr IKKE på sivilisasjon av nevneverdig grad. Men som sagt, fete folk saves the day..

Lenke til kommentar

Haha, du er faen meg deg selv lik. :D

 

Uansett, har, som sagt, emigrert til Østfold. Nærmere bestemt til et regelrett høl midt mellom Sarpsborg og Fredrikstad som heter Skjeberg. Spiller råkknrållfiskebollgitar og drikker Borg pilsner (BLÆH), sånn grovt sett. Er hjemme på jewleferie nå, jupp. Lite å tilføye nå, igrunn.

Endret av Kaptein Halvdan
Lenke til kommentar
Spiller råkknrållfiskebollgitar og drikker Borg pilsner

7583708[/snapback]

 

..does not compute..?

 

råkknrållfiskeboll er dog hardcore nok. Høres faktisk jævla bra ut .Jeg og noen kompiser i militian har startet et fullstendig sjangerløst band på basen..er et studio der, om enn crappy. Spiller alt fra skafunk til metal via soul og blues. Digg :thumbup:

 

Menneh...borg? Sikker på at du ikke får tak i arendals-pils på rema`n? Arendalsen har jo vunnet masse priser nedi europa og grejer..mer enn noe annet norsk øl har klart!

 

Nå ligger jeg forøvrig i senga med laptopen. Motherfucking digg.

 

Edit: Hey ho nå har jeg advarsel-nivå 0 igjen! tror jeg var oppe på 60 før jeg ga meg. Skillzzzz yo haxx 1337

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Har ikke noe annet valg enn å drikke lokalbrygget (fra tapp, altså). Billig og ræva, OJE!

 

Menneh, leggetid for små Halvdaner nå. Jupp.

7583783[/snapback]

 

Faen la én av halvdanene være våkne da..kan de ikke sove på skift?

 

Btw, billig og ræva er the shit, fullstendig uavhengig av billig-til-ræva-ratioen :thumbup:

Lenke til kommentar
:woot::mrgreen:

 

Billig og ræva er the way to go, if you catch my drift. Hirr hirr. (LITT dårlig humor, på tide å legge seg i skje med dyna nå, ja).

7583818[/snapback]

OHH takk og lov, begynte å bli kvalm av de nye smileyene..hvem bestemte at de gode gamle skulle byttes ut med noen skikkelig ræva nye? :shrug:

jeje god natt i alle fall, får se om jeg kommer tilbake de neste dagene eller om jeg blir borte et år til :erm:

 

PS: overtrøtt-humor er triks i ludo :thumbup:

Lenke til kommentar
managhead - takket være den stilige avataren din er du min nye helt.  Bytter penger, bil og bo mot autograf.

7583815[/snapback]

Greit det! :cool:

 

Kaptein Halvdan, pass deg :ph34r:

 

 

:D (Måtte legge til denne, ble litt usikker på om det var mulig å skjønne om jeg spøkte eller ikke...men etter hva jeg forstår så er det ikke sikkert dere hadde tatt dét så tungt heller :green: )

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Mer tull og OT på denne tråden så blir tråden stengt og mulig advarsler blir utdelt. Slettet en del unødvendige poster.

 

Anyways: Yup eg er blitt mer "voksen" Ikke noe særlig nytt å fortelle fra denne kanten borsett fra å ha fått lengre lunte, sluttet og røyke og drikker svært sjelden da eg tydeligvis ikke klarer å kontrollere meg selv når eg er full.

 

Tåler man ikke alkohol drikker man bare ikke. ;)

 

 

Let it be a lesson kids. :p

 

Edit: AMD klokken min fungerer ikke lenger og eg har nå spart hår og har snart krøller igjen. Vofsen er endelig blitt "voksen" i hodet. Var vel ikke mer nå tenker eg. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...