Gå til innhold

Boter i Multiplayer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg hoster et lokalt game i BF2 Demoen kommer det aldri boter med, jeg hoster på det mapet som er med på demoen med 32 spillere (slik en kan fly..)

Kommer det boter med hos dere andre? I single player er det boter med...

Hva kan jeg gjøre for at det ska komme boter med i multiplayer game også?

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre, co-op multiplayer er ikke med i Battlefield 2.

Hverken demo eller den ferdige versjonen....

Så du må klare deg uten, hvis ikke noen lager en mod som aktiverer "bots" i mp.

Skrevet

There are rumors folks can direct connect to peoples single player games, to play cooperatively. Is there any truth to this?

[ben] Its technically possible, but unsupported

---------------------------------------------------------------

Dette blir sikkert å komme via en modifikasjon.

Skrevet

Er ikke sikker men jeg tror jeg så et sted der de spurte han producer karn om COOP og han sa at de vurderte å ta det med. (er ikke sikker så ikke skyt meg om jeg tar feil.)

Skrevet

jeg håper virkelig dem gjør det....

I fjor hadde meg og mine tre kamerater et 4 dagers mini-lan hos meg....da hadde vi det utrolig kult med at vi fire spilte på lag sammen med boter i BFV....jeg vant med 300kills LOL...det var skamfett...bare pepre dem ned..ren morro!

Håper at dem fikser det i BF2 også

Skrevet

Håper det jeg også! jeg og noen kamerater hadde også lan og spillte Berlin (BF1942) og hadde bare det ene punktet som det er TO inganger til og det rant på med folk. Fyy det var gøy!

Skrevet
There are rumors folks can direct connect to peoples single player games, to play cooperatively. Is there any truth to this?

Slik jeg har forstått det, kan en person starte et singleplayer spill, gi beskjed om ip til den du vil skal connecte, denne går da inn i multiplayer delen og velger connect to ip, og vips, coop game.

Men det er mulig jeg misforstod.

Mvh Meg.

Skrevet

Slik jeg har forstått det, kan en person starte et singleplayer spill, gi beskjed om ip til den du vil skal connecte, denne går da inn i multiplayer delen og velger connect to ip, og vips, coop game.

Men det er mulig jeg misforstod.

Mvh Meg.

Det stemmer.

Her finner dere sikkert noe som kan hjelpe: http://dynamic.gamespy.com/~bf42players/in...?showtopic=2063

Skrevet

Ok så det går ikke an å ha boter i multiplayer bare i signleplayer.

I singleplayer kan noen som er i LAN med han som hostet det joine å spille ilag, ok.

Men hvordan kan jeg hoste et singleplayer game med 32 spillere på det mapet som kommer med demoen (husker ikke navnet på det)???

Jeg har forandre antall boter til 32 i mods\bf2\AI - "aidefault", altså det blir 33 spillere inne på serveren, dette går fint: jeg = 1 + 32 boter = 33 spillere.

Men jeg kan ikke starte et singleplayer game med det mapet med 32 spillere slik jeg kan fly og sånt, dette går da ann i multiplayer, men her er det ikke boter med.

Altå hvordan starter jeg et singleplayer game med boter + at det er så stort at jeg kan fly og starte på hangarskipet ute på havet?

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...